Gå til innhold

Katten bæsjer inne, ingenting annet å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme her ☝🏼 Bare at våres går på do ute, men har fått for seg å drite inne. Han er kastrert, ca 8 år. Gikk Akkuratt å slapp han ut og oppdaget at han hadde bæsjet på en dyne jeg hadde lagt på gulvet tidligere (har baby i hus) og der hadde han dradd babyleken over.  Sist var i sofaen......... 😭

Anonymkode: 9ce03...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt ille!! Vår har gått i kasse i alle år og har plutselig begynt å bæsje på gulvet , mange forskjellige steder.  Den er frisk, leken, kjælen og spretten. Bare dette som er galt, men det er ikke "bare" Og ingen forandringer har skjedd her i huset som skulle tilsi en reaksjon fra katten.

Skrevet
På 11.12.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

12 år er ikke veldig gammelt på en katt. Litt tidlig å bli senil.

Dyrlegen min fortalte meg en historie om en familie som hadde katt som tisset inne. Der hadde det begynt etter at de fikk barn. Når foreldrene passet katten var den helt renslig igjen. Men med en gang den bodde sammen med eierene og babyen begynte den å tisse inne. (Katten flyttet til foreldrene til slutt)

Det er ikke alltid det er tydelig hva katten er misfornøyd med. Selv om pus ligger inntil ungen betyr ikke det at den liker ungen.

Jeg ville prøvd å hatt katten i et annet miljø, feks hos dine foreldre om det går. Det kan rett og slett være at katten ikke liker å bo sammen med unger.

Anonymkode: 601ca...aa3

Det er ikke veldig gammelt, men fortsatt gammelt. Det er ikke uvanlig at en del katter ikke blir eldre enn 12 - 13 år.

Anonymkode: b3ba7...1a7

Skrevet

Bytt til pellets. Noen katter får vondt mellom tærne når de graver i sand. Bæsj krever mer graving enn pellets. 

Anonymkode: 45e72...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...