AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 skal ta color line ditt Anonymkode: 33538...731
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 eventulet kjøpesentrer. Anonymkode: 33538...731
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Sophienhof kjøpesenter har mange forskjellige butikker. Hvis du liker all slags smånips som såper, sjampo, balsam, kremer og så videre så burde du dra innom Rossmann. Anonymkode: 667bd...3ab
kimchi wasabi Skrevet 13. desember 2017 #4 Skrevet 13. desember 2017 (endret) Sophienhof kjøpesenter eller markedet nedover (tror det er trappenedgang der, hvis jeg husker riktig). Husker ifjor at de hadde noen små julemarkeder der og Rossmann er også ganske rimelig å shoppe der for snacks eller små tilbehør (de har til og med veldig billige graviditetstester der haha) Endret 13. desember 2017 av kimchi wasabi
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Spritbutikken når du går av båten før broen til byen Anonymkode: c82ed...718
Uni Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 Spørs jo helt på hva du er interessert i, og kanskje litt på hvor god du er i tysk. Først og fremst er det Sophienhof senter som de andre nevner. Der liker jeg å ta en skikkelig is på iskafeen, med forskjellige smaker, frukt, krem og what not. Når det er noe spesielt jeg har lyst til å handle så googler jeg det på forhånd. Hvis man har kjæledyr så er det en stor butikk med bl.a hageutstyr og masse kjæledyrutstyr lenger unna båten. Husker ikke hva butikken het.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå