AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Jeg må ha hjelp til å få eggene til å slippe. Har tatt Femar, og var hos gyn for sjekk på cd12. Eggene var på 6mm, tilbake på dag 15, eggene var på 10mm. Tilbake for en siste sjekk i morgen, men det virker ikke lovende. De må være på rundt 18-20 mm før en kan sette Pregnyl. Så jeg har ikke hatt eggløsning. Men, jeg har noe sinnsykt ømme bryster, og det har jeg hatt noen dager. De er ømme, hovne og vortene er såre. I dag oppdaget jeg at vortene var røde, såre og litt sprukne. Noen som har opplevd dette? Blir litt koko i hodet av denne kroppen. Har alltid litt ømme bryst mellom el og ikm, men ikke på denne måten. Sist jeg hadde slike bryst var jeg gravid, men jeg har hatt mensen og testet negativt før blødningene kom, så det utelukker jeg. Anonymkode: 992b6...f35
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ha hjelp til å få eggene til å slippe. Har tatt Femar, og var hos gyn for sjekk på cd12. Eggene var på 6mm, tilbake på dag 15, eggene var på 10mm. Tilbake for en siste sjekk i morgen, men det virker ikke lovende. De må være på rundt 18-20 mm før en kan sette Pregnyl. Så jeg har ikke hatt eggløsning. Men, jeg har noe sinnsykt ømme bryster, og det har jeg hatt noen dager. De er ømme, hovne og vortene er såre. I dag oppdaget jeg at vortene var røde, såre og litt sprukne. Noen som har opplevd dette? Blir litt koko i hodet av denne kroppen. Har alltid litt ømme bryst mellom el og ikm, men ikke på denne måten. Sist jeg hadde slike bryst var jeg gravid, men jeg har hatt mensen og testet negativt før blødningene kom, så det utelukker jeg. Anonymkode: 992b6...f35 Har du fått enkel eller dobbel dose Femar? For hvis det ikke går denne runden (er det til IVF?), så kan kanskje dobbel dose gjøre susen. Hos meg var det det som skulle til (riktignok ikke sjekket med UL, kun med blodprøve). Hvis du hadde vært gravid, så hadde vel ikke kroppen begynt å lage egg, mulig jeg tar heeeelt feil men? Eventuelt kan du jo ta en test for å sjekke det, bare for å være sikker. Håper du finner ut av det 😊 Anonymkode: 7f2f0...ed5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Takk for svar. Det er dobbel dose Femar, prøver selv i påvente av time hos Porsgrunn. Nei, tror ikke det er noe graviditet her nei, men syns bare kroppen skal bestemme seg, for dette blir jeg gal av. Anonymkode: 992b6...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå