Gå til innhold

gammel damekropp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Normale folk tenner på folk på sin egen alder. Ingen i min omgangskrets syntes damer under 30 er fine, blir som når noen sier "dattra di er pen" usj. Syntes kona blir diggere for hvert år som går

Anonymkode: 6b062...4c4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.12.2017 den 13.12, AnonymBruker skrev:

Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd?

Anonymkode: cfc05...2f9

Hehe, jeg er over 35 og tenker ikke på meg selv som noen "gammel dame". Hendene mine ser omtrent ut som de gjorde da jeg var 25, jeg bruker som regel hansker når jeg gjør våtjobber, og ellers mye håndkrem og manikyr. Da jeg fylte 30 måtte jeg begynne å bruker litt andre typer balsam og ansiktskremer med mer fett i, det var litt omstilling men nå er det rutine. Og huden ble litt fortere matt, så jeg bruker mer tid på å dyprense den og stramme den opp (jeg har en maskin som gjør det like bra som et besøk hos hudpleier). Kroppen forfaller fortere om jeg ikke trener, men jeg har gode rutiner fra tidligere og ser ikke så verst ut selv om jeg knapt har trent på 6 mnd. Jeg spiser stort sett bra, mye fisk og grønnsaker. Så jeg tipper jeg kan holde meg i grei stand i lang tid. Jeg sørger også for mye mental stimuli, liker at det skjer nye ting og å engasjere meg og eksperimentere seksuelt. Jeg tror sånt synes på utseendet over tid, om man ser interessert ut og sulten på opplevelser. 

Spørs jo kanskje litt hvem som skal tenne på meg, da. Jeg merker jo at de fleste 16-18-åringer ikke er så veldig interessert - det er veldig gjensidig :) Jeg føler meg jo som mora deres. Kjæresten min er 7 år yngre enn meg, men han var i midten av 20-årene da vi møtte hverandre. 

Anonymkode: 1855e...30d

• Liker 2
Skrevet
På 10.12.2017 den 23.06, Zienna skrev:

Jeg mener det er helt omvendt, - at kvinner under 35 har intetsigende og lite vakre ansikter.  Alle ser kliss like ut!  Hår, sminke, øyenbryn, lepper..  Alt er likt, og ingen ting er tilpasset den enkeltes ansikt.  Øyenbrynene er to tynne streker som er tegnet opp, leppene er blåst opp til str. gås  og øyenvippene er så lange at den unge damen stadig må blunke.   

Hehe, jeg har heller ikke så sansen for den voldsomme kontursminken som de UNDER 25 driver med om dagen. Det blir mye kontursminke der alle konturerer seg til å få tynnere neser og smale kinn. Jeg kan kontur jeg også, men det er en mykere variant der man skal tilpasse det mer ansiktet. Det lærte jeg da jeg var "ung" for noen år siden. Men det er moter i alt, også sminke. Det kommer også nye ting jeg kan like. Jeg var for eksempel begeistret da gullpudderet kom, og solpudder får jeg ikke nok av. Kanskje kommer det noe kjekke ting jeg kan like. Og uansett hvor fæl moten er for øyeblikket, kommer det alltid noe nytt og da er gamle ting avlegs. Sånn går det. 

Anonymkode: 1855e...30d

• Liker 1
Skrevet

Noen kvinner er utrolig vakre jo eldre de blir. Alderdom kan være svært vakkert og opphissende, spesielt kvinner som har levd et sunt og røykfritt liv, uten botox og silikon. De kvinnene som pleier det naturlige kan være svært attraktive, selv er jeg er en mann i førtiårene, men kunne lett tenke meg en velstelt eldre dame for en natt eller to ... eller tre ;)

Anonymkode: c855b...a82

• Liker 1
Skrevet

Eksen min er 61, og kroppen hans var sexy som faen. 

Skrevet
På 10.12.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet gjør blind.. 

Anonymkode: f49f8...62f

Vi hadde kun sex i over 2 år før vi ble sammen. Aldri hatt bedre sex enn med henne

• Liker 1
Skrevet
På 10.12.2017 den 13.12, AnonymBruker skrev:

Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd?

Anonymkode: cfc05...2f9

Noen ganger når jeg leser her på KG, så skjønner jeg at jeg her er omgitt av virkelig, virkelig unge mennesker..

Anonymkode: 6bac4...a36

• Liker 3
Skrevet
På 10.12.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Nå må du slutte å overdrive, ærlig talt! Alt med kvinner er som en blomstereng, der alt er fryd og gammen. Nei alle damer er ikke perfekte, alle er ikke trange og alle er iallefall ikke uten rynker. Damer er sånn typisk "you go girl", feminisme og gå i tog. Tilogmed menn over 30 har fått rynker.

Anonymkode: f49f8...62f

Menn og kvinner i trettiårene har oftest helt ubetydelige rynker. Vil påstå at en gjennomsnittlig 30-åring ofte har finere hud enn en gjennomsnittlig tenåring. Kvisene er borte eller betydelig redusert og erstattet med " ysynlige" rynker. 35 er overhodet ikke "gammelt", verken for kvinner eller menn. Makan til tull.

• Liker 2
Skrevet
På 10.12.2017 den 23.06, Zienna skrev:

Jeg mener det er helt omvendt, - at kvinner under 35 har intetsigende og lite vakre ansikter.  Alle ser kliss like ut!  Hår, sminke, øyenbryn, lepper..  Alt er likt, og ingen ting er tilpasset den enkeltes ansikt.  Øyenbrynene er to tynne streker som er tegnet opp, leppene er blåst opp til str. gås  og øyenvippene er så lange at den unge damen stadig må blunke.  Stakkars, hun ser ikke selv hvor utrolig dum hun ser ut.  Det finnes unntak, men ikke mange.  

Kropper er forskjellige helt fra starten av.  Tynne, tykke, store og små.  Byster, føtter, armer osv. Noe for stort og noe for lite.   Noen har store bryst, andre små.  Romper likeså.  Det trimmes og trenes.  Stakkars, stakkars..  kompleksene råder! 

Ja visst er vi seksuelt attraktive så lenge vi selv ønsker det.  Både menn og kvinner.  Det gjelder bare å stelle pent med seg og skru på sjarm, humor og personlighet.  :)   

Nå er det vel brede øyenbryn som er in ...

• Liker 1
Skrevet
På 11.12.2017 den 10.36, Ulla Ullsokk skrev:

Rett skal være rett, det bildet av JLo har filter på seg som visker ut linjer. Likevel, hun ser jo veldig bra ut, og jeg har venninner som ser like bra ut, ihvertfall når det gjelder "forfall" og kropp. 

Passer man på kroppen sin kan en i 40-50 årene faktisk ha kropp som en i 20-årene, uten at man trenger å være Hollywoodstjerne eller ha personlig trener, eller fanatisk på noen måte. 

Veldig mange kompiser sier det samme som en mann over, at de unge ser for unge ut, sånn at de er pene, men ikke så attraktive, og det er akkurat det jeg synes om unge menn. Jeg ser jo om de er kjekke, men de er kkke attraktive for meg. De har ikke sexiness på samme måten som menn over 35. Men så er det jo noen som alltid er tiltrukket kun av unge mennesker, kanskje ts, f eks. De sliter jo selvsagt mer når de selv blir mer voksne, men man kan ikke noe for hva som tiltrekker.

Nå er det jo ikke alle som har like fin kropp i 20-årene heller, da. Og nei, det handler ikke nødvendigvis om overvekt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...