Bassen Skrevet 10. desember 2017 #41 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har en samboer som er 44 og hun har ikke noe særlig «forfall» eller hva du måtte kalle det. Personlig syns jeg hun er enda mer attraktiv nå enn da hu var 30 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #42 Skrevet 10. desember 2017 Hva med deg selv, TS? Du er jo 30 nå. Huden din begynner vel å bli gusten, tennene sikkert oppspist av syreskader, håret tynnes og muskulaturen er ikke sånn den var for 10 år siden? Huttemegtuuu, du kommer til å se lite innbydende ut for damene snart! Anonymkode: 5fb76...ac4 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #43 Skrevet 10. desember 2017 54 minutter siden, Minitroll skrev: Dame 45+ på dette bildet. Jennifer lopez Hun er ikke norsk Anonymkode: f49f8...62f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #44 Skrevet 10. desember 2017 11 minutter siden, Bassen skrev: Jeg har en samboer som er 44 og hun har ikke noe særlig «forfall» eller hva du måtte kalle det. Personlig syns jeg hun er enda mer attraktiv nå enn da hu var 30 Kjærlighet gjør blind.. Anonymkode: f49f8...62f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #45 Skrevet 10. desember 2017 Hun jeg dater er 55 og det peneste jeg har sett. Anonymkode: c5d8d...12e 3
Minitroll Skrevet 10. desember 2017 #46 Skrevet 10. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke norsk Anonymkode: f49f8...62f Hovedinnlegget nevnte vel ikke spesifikt norske damer heller.... 2
Zienna Skrevet 10. desember 2017 #47 Skrevet 10. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd? Anonymkode: cfc05...2f9 Jeg mener det er helt omvendt, - at kvinner under 35 har intetsigende og lite vakre ansikter. Alle ser kliss like ut! Hår, sminke, øyenbryn, lepper.. Alt er likt, og ingen ting er tilpasset den enkeltes ansikt. Øyenbrynene er to tynne streker som er tegnet opp, leppene er blåst opp til str. gås og øyenvippene er så lange at den unge damen stadig må blunke. Stakkars, hun ser ikke selv hvor utrolig dum hun ser ut. Det finnes unntak, men ikke mange. Kropper er forskjellige helt fra starten av. Tynne, tykke, store og små. Byster, føtter, armer osv. Noe for stort og noe for lite. Noen har store bryst, andre små. Romper likeså. Det trimmes og trenes. Stakkars, stakkars.. kompleksene råder! Ja visst er vi seksuelt attraktive så lenge vi selv ønsker det. Både menn og kvinner. Det gjelder bare å stelle pent med seg og skru på sjarm, humor og personlighet. :) 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #48 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, Zienna skrev: Jeg mener det er helt omvendt, - at kvinner under 35 har intetsigende og lite vakre ansikter. Alle ser kliss like ut! Hår, sminke, øyenbryn, lepper.. Alt er likt, og ingen ting er tilpasset den enkeltes ansikt. Øyenbrynene er to tynne streker som er tegnet opp, leppene er blåst opp til str. gås og øyenvippene er så lange at den unge damen stadig må blunke. Stakkars, hun ser ikke selv hvor utrolig dum hun ser ut. Det finnes unntak, men ikke mange. Kropper er forskjellige helt fra starten av. Tynne, tykke, store og små. Byster, føtter, armer osv. Noe for stort og noe for lite. Noen har store bryst, andre små. Romper likeså. Det trimmes og trenes. Stakkars, stakkars.. kompleksene råder! Ja visst er vi seksuelt attraktive så lenge vi selv ønsker det. Både menn og kvinner. Det gjelder bare å stelle pent med seg og skru på sjarm, humor og personlighet. :) Du er ikke det stor bedre enn ts... Anonymkode: c38a8...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #49 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er ikke det stor bedre enn ts... Anonymkode: c38a8...6dd spor Anonymkode: c38a8...6dd
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #50 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå må du slutte å overdrive, ærlig talt! Alt med kvinner er som en blomstereng, der alt er fryd og gammen. Nei alle damer er ikke perfekte, alle er ikke trange og alle er iallefall ikke uten rynker. Damer er sånn typisk "you go girl", feminisme og gå i tog. Tilogmed menn over 30 har fått rynker. Anonymkode: f49f8...62f Hæ?? Nå forsto jeg virkelig ikke hva du mente. Jeg har ikke sagt at alle damer er perfekte, jeg fortalte deg hvordan jeg og mine jevnaldrene venninner og kolleger så ut, uten rynker. Om du tror det eller ei bryr jeg meg svært lite om. Anonymkode: 53868...214
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #51 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rynker er ikke nødvendigvis stygt. Litt rynker kan etter min mening gi et kvinneansikt karakter. Men ett godt råd fra en gubbe: ikke røyk. Røyk gir ofte et karakteristisk usunt ansikt på folk når de blir 40+. Anonymkode: 7e550...11d Signeres ! + Vår forsiktig medfor mye sol. Hilsen mann som elsker modne damer Anonymkode: 9b604...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #52 Skrevet 10. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd? Anonymkode: cfc05...2f9 Alle vet som kjent,du. Prøv litt hardere,lillegutt. Anonymkode: 51523...a50
bobler Skrevet 11. desember 2017 #53 Skrevet 11. desember 2017 Fins jo mange """eldre""" damer med flott kropp, hallo. Dette syns jeg var en dum tråd, TS. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #54 Skrevet 11. desember 2017 12 timer siden, Axl Rose skrev: Hun ser ut som hun er i 20 åra Jennifer Lopez har sikkert også spenn nok til å fikse både her og der 😘 Anonymkode: 89602...2cd 3
Ulla Ullsokk Skrevet 11. desember 2017 #55 Skrevet 11. desember 2017 Rett skal være rett, det bildet av JLo har filter på seg som visker ut linjer. Likevel, hun ser jo veldig bra ut, og jeg har venninner som ser like bra ut, ihvertfall når det gjelder "forfall" og kropp. Passer man på kroppen sin kan en i 40-50 årene faktisk ha kropp som en i 20-årene, uten at man trenger å være Hollywoodstjerne eller ha personlig trener, eller fanatisk på noen måte. Veldig mange kompiser sier det samme som en mann over, at de unge ser for unge ut, sånn at de er pene, men ikke så attraktive, og det er akkurat det jeg synes om unge menn. Jeg ser jo om de er kjekke, men de er kkke attraktive for meg. De har ikke sexiness på samme måten som menn over 35. Men så er det jo noen som alltid er tiltrukket kun av unge mennesker, kanskje ts, f eks. De sliter jo selvsagt mer når de selv blir mer voksne, men man kan ikke noe for hva som tiltrekker. 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #56 Skrevet 11. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sannheten er at huden i ansiktet til damer er så herpet av alle produkter, så finnes knapt ei damer over 30 med fin hud uten sminke. Tenk om de aldri hadde brukt sminke for en fin hud de hadde hatt.:) Anonymkode: f49f8...62f Eventuelt så er vi så vante til å se sminkede og retusjerte ansikter at vi ikke lenger er vant til hvordan modne naturlige ansikter ser ut. Anonymkode: 6cd30...46a 3
Gjest Axl Rose Skrevet 11. desember 2017 #57 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jennifer Lopez har sikkert også spenn nok til å fikse både her og der 😘 Anonymkode: 89602...2cd Klart hun har det. Ingen vil bli gammel i huden. Hun er i alle fall pen og ung for alderen. uansett om det er gener eller annet.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #58 Skrevet 11. desember 2017 Jeg er 43. Har glatt fin hud. Ingen rynker og ser ut som jeg er mye yngre. To på jobben som er i slutten av 20-årene, og de ser eldre ut enn meg rundt øynene. Dette er så forskjellig. Mange av mine venner og bekjente på min alder er så pene og tiltrekkende som de aldri har vært før. Anonymkode: 2f293...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #59 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 43. Har glatt fin hud. Ingen rynker og ser ut som jeg er mye yngre. To på jobben som er i slutten av 20-årene, og de ser eldre ut enn meg rundt øynene. Dette er så forskjellig. Mange av mine venner og bekjente på min alder er så pene og tiltrekkende som de aldri har vært før. Anonymkode: 2f293...3a0 Jeg bruker kun maskara og farger hår og bryn, ellers bruker jeg ikke sminke. Make up kremmer gir meg tørr hud og gjør at jeg ser eldre ut. Filter ansiktet mye, toner med en blanding av eplecidereddik og vann, og god dag og nattkrem. Masse vann og mye grønnsaker og sunt fett Anonymkode: 2f293...3a0
Kragebein Skrevet 11. desember 2017 #60 Skrevet 11. desember 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå