Gå til innhold

gammel damekropp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne tråden altså.. Ha ha. så fikk jeg ledd litt i dag også.:fnise: Takk takk.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer i 60 - 70 årene er seksuelt attraktive for sine gjevnaldrende menn. For de aller fleste tenåringsgutter er de det ikke. Naturlig nok.

Jeg, mann i 50-årene, synes ofte kvinner under ca 30 har veldig «barnslige» ansikter og at de litt modne er vakrere. Dette mente jeg ikke da jeg var 18.

Anonymkode: 7e550...11d

:lillesky2:

Anonymkode: 81ae3...c86

• Liker 1
Skrevet

Ja,ja du blir nok voksen du også. 

Jeg er 35 og både jeg og mine jevnaldrende venninner og kolleger er rynkefrie. Hverken hender eller ansikt viser tegn til aldring. Man må nok bli en del eldre før aldringen synes. 

Anonymkode: 53868...214

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten er at huden i ansiktet til damer er så herpet av alle produkter, så finnes knapt ei damer over 30 med fin hud uten sminke. Tenk om de aldri hadde brukt sminke for en fin hud de hadde hatt.:)

Anonymkode: f49f8...62f

kvinne, 37 år, bruker ikke sminke.. aldri gjort :) Ikke alle kvinner bruker sminke, bare fordi de fleste gjør det ;)  

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

er 30

Anonymkode: cfc05...2f9

Så du ser på dem som er fem år eldre enn deg som gamle?

Anonymkode: ca7fd...21d

• Liker 8
Skrevet

er 30

Da synes jeg faktisk litt synd på deg... Det må være flaut å være såpass enkel i såpass høy alder. Hva har du egentlig brukt livet ditt på?

Huden starter allerede som 25-åring å miste spensten, men det går ikke rett åt skogen i løpet av få år. noen beholder vakker hud med usynlige rynker til de er nærmere 40-45 mens andre ser rynkete og sliten ut lenge før de blir 30. Det handler om både gener, livsstil, soleksponering og hvorvidt man har fet eller tørr hud. Fet hud får senere rynker enn tørr hud, så de som slet med kviser i ung alder har gode sjanser for å beholde huden rynkefri litt lengre enn de med tørr hud.
Hva folk tenner på eller ikke er også så mangt. Dessuten endrer man smak med alderen og de fleste går etter noen på sin egen alder. Derfor er det ganske likegyldig hva yngre mennesker måtte mene om kroppen, håret og ansiktet deres.

Disse trådene altså, jeg spyr litt av dumskapen.

Anonymkode: d6214...104

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja,ja du blir nok voksen du også. 

Jeg er 35 og både jeg og mine jevnaldrende venninner og kolleger er rynkefrie. Hverken hender eller ansikt viser tegn til aldring. Man må nok bli en del eldre før aldringen synes. 

Anonymkode: 53868...214

Nå må du slutte å overdrive, ærlig talt! Alt med kvinner er som en blomstereng, der alt er fryd og gammen. Nei alle damer er ikke perfekte, alle er ikke trange og alle er iallefall ikke uten rynker. Damer er sånn typisk "you go girl", feminisme og gå i tog. Tilogmed menn over 30 har fått rynker.

Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

kvinne, 37 år, bruker ikke sminke.. aldri gjort :) Ikke alle kvinner bruker sminke, bare fordi de fleste gjør det ;)  

👍😉

Skrevet

Å trekke en slags grense ved 35 høres veldig underlig ut for meg, og jeg er enda i tyveårene. At en på 30 skulle tenke at det ikke lenger var pene damer på 35 høres helt besynderlig ut.

Meghan Markle er forøvrig 36 med det jeg vil betegne som et pent ansikt. Ellers er Isla Fisher 41 og Kate Beckinsale 44. 

Nå ser få ut som Hollywood-stjerner, men poenger er uansett at en pen dame stort sett er en pen dame, og går ikke gjennom en slags underlig transformasjon natten hun fyller 35 (hvis vi ser bort ifra overvekt og andre ekstreme forandringer).

Anonymkode: 3167b...331

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor så usikkre damer. Menn med liten penis og skallet blir jo bedt om å manne seg opp. Sier det samme til dere kvinner.. Kvinn dere opp og stol på dere selv. Ts er helt på kornet her. Ingen vitts å surre rundt grøten.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du slutte å overdrive, ærlig talt! Alt med kvinner er som en blomstereng, der alt er fryd og gammen. Nei alle damer er ikke perfekte, alle er ikke trange og alle er iallefall ikke uten rynker. Damer er sånn typisk "you go girl", feminisme og gå i tog. Tilogmed menn over 30 har fått rynker.

Dette skriver du i alle tråder. Har du ikke noe bedre å holde på med enn å sutre i alle tråder.

Anonymkode: d4fd9...448

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud

Er du full?:klo:

Skrevet (endret)

Dame 45+ på dette bildet. Jennifer lopez

22107e8cc8a27841c9ca2a1d7ded2817--jennifer-lopez-without-makeup-celebrity-selfies.jpg

Endret av Minitroll
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så usikkre damer. Menn med liten penis og skallet blir jo bedt om å manne seg opp. Sier det samme til dere kvinner.. Kvinn dere opp og stol på dere selv. Ts er helt på kornet her. Ingen vitts å surre rundt grøten.

Så du er enig med TS i at damer over 35 er gamle og uattraktive, men sier samtidig at damer skal kvinne seg opp og stole på seg selv?
God dag, mann økseskaft...

Anonymkode: d6214...104

• Liker 4
Skrevet

Noen kler bedre enn andre å bli eldre. Det gjelder vel både kvinner og menn.

Selv har jeg "verdens eldste hender", helt grei ansiktshud med lite rynker, men baken er helt smooth uten en eneste cellulitt. Den er det dog ikke så mange som får se 😂

Er 44...

Skrevet

Såklart har eldre kvinner seksuelt attraktive kropper det har jo mest med oppførsel og følelser å gjøre også at man oppfattes som attraktiv, men huden eldes jo naturligvis på både menn og kvinner så ingen i 40 åra har like myk og glansfull hud som en 20 åring liksom.  

Man er forresten ikke gammel sånn sett når man er 35 haha.... Bare vent til du kommer til den alderen

Anonymkode: a4672...fd6

• Liker 2
Skrevet

35 år = eldre damer?:klo:

• Liker 3
Skrevet

Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd?

Kommer an på genene og. Med mine asiatiske gener så eldres jeg ikke før 40+ (det som synes ihvertfall) og BAM, helgrått hår og masse rynker over en natt. Haha! 

Gjest Axl Rose
Skrevet
17 minutter siden, Minitroll skrev:

Dame 45+ på dette bildet. Jennifer lopez

22107e8cc8a27841c9ca2a1d7ded2817--jennifer-lopez-without-makeup-celebrity-selfies.jpg

Hun ser ut som hun er i 20 åra:ninuskapus:

Skrevet

Rynker er ikke nødvendigvis stygt. Litt rynker kan etter min mening gi et kvinneansikt karakter. Men ett godt råd fra en gubbe: ikke røyk. Røyk gir ofte et karakteristisk usunt ansikt på folk når de blir 40+.

Anonymkode: 7e550...11d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...