Gå til innhold

gammel damekropp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd?

Anonymkode: cfc05...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vil tru det. Ellers hadde vel alle damer og menn over 35 vært single i dag. For et dumt spørsmål. 

Anonymkode: 4ce65...588

• Liker 20
Skrevet

Min tante er tilnærmet 50 år gammel og har fortsatt en svært ungdommelig kropp. Antar det er det du sikter til.

• Liker 2
Skrevet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vil tru det. Ellers hadde vel alle damer og menn over 35 vært single i dag. For et dumt spørsmål. 

Anonymkode: 4ce65...588

Men herregud, de fleste 60-70 åringer er heller ikke single men alle skjønner at de ikke har seksuelt attraktive kropper. For en dum konklusjon

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nysgjerrig på dette med gamle damer og kropp. alle vet som kjent at ansikt og hender ofte blir prega av alder og blir mer rynkete og rufs. Veldig få damer over 35 har spesielt pene ansikt eller hud, men er det fortsatt sånn at kroppen deres kan ha fin og glansfull hud som er tennende? Kan en dame opp i årene fortsatt ha en seksuelt attraktiv og innbydende kropp selv om du ikke ser det når hun er påkledd?

Så klart hun kan det :rolleyes: For øvrig er "gamle damer" de over 70, og DER er nok en del ansikter og hender og kropper preget av rynker og "rufs" ja. :P 

Anonymkode: 38ca3...6c7

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men herregud, de fleste 60-70 åringer er heller ikke single men alle skjønner at de ikke har seksuelt attraktive kropper. For en dum konklusjon

Ikke vært dust. :P Folk oppi den alderen kan og ha sex. ;) 

• Liker 6
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Kroppen forfaller den og, men du har nok rett i at alder synes først på hendene. Kropper er forskjellig uansett alder. Noen aldrer fortere enn andre. Jeg er helt uenig i at få kvinner over 35 har pene ansikt og hud. Det finnes mange vakre voksne kvinner. Jeg vil tippe du, TS, er ganske ung. Du vil nok se annerledes på det når du selv kommer i 30-årene.

Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Kroppen forfaller den og, men du har nok rett i at alder synes først på hendene. 

Alder synes på hender og hals. Sistnevnte er dog litt håpløs pga all tittingen på mobil og nettbrett som fører til flere "halsringer" og dermed også et litt eldre utseende. Kjipt når man da er 20 og har hals som en 60åring. Hvordan ser man da ut som 60åring? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser man da ut som 60åring? 

Som en mumie.

Anonymkode: 5f5d7...657

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Strixa skrev:

Kroppen forfaller den og, men du har nok rett i at alder synes først på hendene. Kropper er forskjellig uansett alder. Noen aldrer fortere enn andre. Jeg er helt uenig i at få kvinner over 35 har pene ansikt og hud. Det finnes mange vakre voksne kvinner. Jeg vil tippe du, TS, er ganske ung. Du vil nok se annerledes på det når du selv kommer i 30-årene.

er 30

Gjest Alterego666
Skrevet

Skjønner at TS er veldig ung. Gled deg til en lang seksuell reise hvor du vil oppdage at seksuelle preferanser vil endre seg og modnes. I beste fall. Om du har samme oppfatninger om kropper og seksualitet om 20 år, er det bare trist. Bon voyage!

Gjest Annetnavn_
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

er 30

Jaja, da vokser du nok til, du og...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som en mumie.

Anonymkode: 5f5d7...657

Levende mumie? 😱

Skrevet

Damer i 60 - 70 årene er seksuelt attraktive for sine gjevnaldrende menn. For de aller fleste tenåringsgutter er de det ikke. Naturlig nok.

Jeg, mann i 50-årene, synes ofte kvinner under ca 30 har veldig «barnslige» ansikter og at de litt modne er vakrere. Dette mente jeg ikke da jeg var 18.

Anonymkode: 7e550...11d

• Liker 30
Skrevet

Ta deg en jobb i helsevesenet. Da får du sett mye gamle kropper og de er langt over 35. 

Anonymkode: 933c3...a59

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Jaja, da vokser du nok til, du og...

Er usikker på om en 30-åring med like oppfatninger vil utvikles mer. Virker som modenheten ligger et godt stykke bak faktisk alder.

Gjest Annetnavn_
Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Er usikker på om en 30-åring med like oppfatninger vil utvikles mer. Virker som modenheten ligger et godt stykke bak faktisk alder.

Viktig å ikke miste håpet og troen😂

Skrevet

Gutt 22 her, har en veldig svakhet for damer 40+:ninuskapus: alle har sin skjønnhet og alle har sin smak.

Anonymkode: ab272...af9

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 22 her, har en veldig svakhet for damer 40+:ninuskapus: alle har sin skjønnhet og alle har sin smak.

Anonymkode: ab272...af9

:fnise:

Anonymkode: f49f8...62f

Skrevet

Sannheten er at huden i ansiktet til damer er så herpet av alle produkter, så finnes knapt ei damer over 30 med fin hud uten sminke. Tenk om de aldri hadde brukt sminke for en fin hud de hadde hatt.:)

Anonymkode: f49f8...62f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...