AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Til dere som dater, gjerne via Tinder - når er det dere synes det blir 'problematisk' at vedkommende enten dater eller er åpen for andre? Jeg vet at 'regelen' er at man ikke er eksklusive før man har avtalt det. Men la oss si du har datet noen aktivt en måned og du ser at de har endret bilder på Tinder. Er det noe du blir demotivert av? Hva med etter to måneder? Tre måneder? Så lenge man ikke er blitt enige om å ikke treffe andre bryter man jo ingen regler, men jeg vil etter en viss tid anse det som litt avtennende hvis jeg ser de er aktive. Hva er din reaksjon? Anonymkode: c8bbf...770
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Da jeg møtte han jeg er sammen med nå, så slettet han tinder etter et par uker etter første møte. Jeg gjorde det også. Da visste vi begge at dette var noe vi ville fortsette å utforske og at det ikke var aktuelt å oppsøke andre. Hadde han ikke slettet tinder etter en mnd så hadde jeg ikke tatt han seriøst på en flekk. Anonymkode: cb4f6...b8e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg møtte han jeg er sammen med nå, så slettet han tinder etter et par uker etter første møte. Jeg gjorde det også. Da visste vi begge at dette var noe vi ville fortsette å utforske og at det ikke var aktuelt å oppsøke andre. Hadde han ikke slettet tinder etter en mnd så hadde jeg ikke tatt han seriøst på en flekk. Anonymkode: cb4f6...b8e Men forventet du at han skulle gjøre det først / ta initiativ til det? Anonymkode: c8bbf...770
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Jeg hadde aldri datet noen i to -tre måneder uten å kartlegge hvor vi sto (som inkluderer bla. sletting av tinder om vi velger å fortsette å date). Om han skifter bilder etter en måned med dating hadde jeg blitt demotivert og tatt han useriøst ja, det betyr jo at han fortsatt er aktivt på leting og da ikke har fått noe connection med meg han kan se for seg å utvikle over tid, og det bør man faktisk vite om man vil eller ikke når det har gått en måned. Anonymkode: 2fc25...de2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri datet noen i to -tre måneder uten å kartlegge hvor vi sto (som inkluderer bla. sletting av tinder om vi velger å fortsette å date). Om han skifter bilder etter en måned med dating hadde jeg blitt demotivert og tatt han useriøst ja, det betyr jo at han fortsatt er aktivt på leting og da ikke har fått noe connection med meg han kan se for seg å utvikle over tid, og det bør man faktisk vite om man vil eller ikke når det har gått en måned. Anonymkode: 2fc25...de2 En venn av meg sier at dersom man velger "smart photos" så kan bildene skiftes automatisk. Men det er vel også grunnet bilder man har fått respons på? Er usikker på om man kan konkludere med at noen er aktive hvis de har nytt bilde? Anonymkode: c8bbf...770
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Hvordan hadde du selv reagert hvis daten gjorde dette TS? Anonymkode: b8881...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå