AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 jeg ble syk den siste uken på tiltaket, og fikk ikke vært med å gå igjennom sluttrapporten. Når dere har vært i dette tilfellet når har dere mottatt den i posten? Og er det fra tiltaksarangør eller fra nav. Jeg har opplevd at det er titlaksarrangjør som sender det i posten til meg, eller at jeg har fått en kopi før jeg slutter eller den dagen jeg signerte rapporten-. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 Hva er dine erfaringer? Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: jeg ble syk den siste uken på tiltaket, og fikk ikke vært med å gå igjennom sluttrapporten. Når dere har vært i dette tilfellet når har dere mottatt den i posten? Og er det fra tiltaksarangør eller fra nav. Jeg har opplevd at det er titlaksarrangjør som sender det i posten til meg, eller at jeg har fått en kopi før jeg slutter eller den dagen jeg signerte rapporten-. Anonymkode: 2e516...308 Og da mottar jeg den ett par dager etter kurs/tiltak slutt. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Jeg jobber for en tiltaksarrangør, og dersom deltakeren ikke kan være med å gå gjennom sluttrapporten, gjør jeg den ferdig og så ringer jeg deltakeren og får den godkjent over telefon, før jeg sender ett eksemplar til NAV og ett til deltaker. Dvs at deltaker har den i posten et par dager etter godkjenning. Anonymkode: 109a7...131 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg jobber for en tiltaksarrangør, og dersom deltakeren ikke kan være med å gå gjennom sluttrapporten, gjør jeg den ferdig og så ringer jeg deltakeren og får den godkjent over telefon, før jeg sender ett eksemplar til NAV og ett til deltaker. Dvs at deltaker har den i posten et par dager etter godkjenning. Anonymkode: 109a7...131 Takk for svar Det er slik jeg jeg har opplevd det før (uten om godkjent over tlf). Regner med at du sender sluttrapporten elektroninsk til nav? Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Har nemlig vært på kurs og jeg har (dessverre) vært i systemet lenge, med en konsulent som lager en hel haug masse regler, som blir sagt er regler til nav. har ikke møtt maken. personen blir tatt i etterkant ved rote seg bort i det h2n sier. Jeg har også en hos nav som ikke ønsker å sende meg rapporte, mast nå i en mnd. Lurer på om jeg burde å sende en skriftelig søknad om det, om h2n ikke sender den løpet av neste uke. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 Rapporten sendes elektronisk til NAV ja. Nå vet jeg at det finnes tiltak hvor det ikke er vanlig at deltakeren får et eksemplar av rapporten, men du skal ha rett på innsyn hvis du ber NAV om det. Du får purre på dem! Anonymkode: 109a7...131
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Rapporten sendes elektronisk til NAV ja. Anonymkode: 109a7...131 Det er veldig vanskelig å stole på konsulentene på tiltaket,h2n juger mye, det har bl annet sagt at h"n skal sende en mail til nav, neste gang vi hadde møte, da kunne h"n ikke sende mail, neste møte kunne h"n sende mail igjen og dette skjedde ofte. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Det er veldig vanskelig å stole på konsulentene på tiltaket,h2n juger mye, det har bl annet sagt at h"n skal sende en mail til nav, neste gang vi hadde møte, da kunne h"n ikke sende mail, neste møte kunne h"n sende mail igjen og dette skjedde ofte. Anonymkode: 2e516...308 Jeg kontaktet dem, og de prøve å påstå at de ikke hadde send inn sluttrapporten, og h"n hadde gitt rapporten videre til en kollega som sender den dagen, jeg tilfeldigvis var innom, og tillegg prøver de å påstå at de sender via posten. Konsulenten er i tillegg selvstendig næringsdrivende, noe som alle på tiltaket er. Nav konsulenten min prøver å påstå at h"n ikke har mottatt den enda. 1 mnd senere.. Jeg har purret flere ganger på nav siden og på nav tlf. H"n er heller ikke så villig til å informere meg hva h"n gjør videre heller. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker said: Rapporten sendes elektronisk til NAV ja. Nå vet jeg at det finnes tiltak hvor det ikke er vanlig at deltakeren får et eksemplar av rapporten, men du skal ha rett på innsyn hvis du ber NAV om det. Du får purre på dem! Anonymkode: 109a7...131 Takk, jeg purrer og purer, gjort det nå i 2 uker, sakbehandler svarer ikke,når jeg tilfeldig møtte henne på kontoret, sa h"n at h"n ikke hadde mottatt den, og helt ærlig høres ikke det troverdig ut heller ikke hva tiltaksarragøramnaget sier... Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vet jeg at det finnes tiltak hvor det ikke er vanlig at deltakeren får et eksemplar av rapporten, Anonymkode: 109a7...131 Hvilken tiltak gjelder det? Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er veldig vanskelig å stole på konsulentene på tiltaket,h2n juger mye, det har bl annet sagt at h"n skal sende en mail til nav, neste gang vi hadde møte, da kunne h"n ikke sende mail, neste møte kunne h"n sende mail igjen og dette skjedde ofte. Anonymkode: 2e516...308 Sorry,den gangen hn ikke kunne, var fordi hn ikke hadde lov til å komunisere på nav via mail, kun på tlf. Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry,den gangen hn ikke kunne, var fordi hn ikke hadde lov til å komunisere TIL nav via mail, kun på tlf. Anonymkode: 2e516...308 Til ikke på Anonymkode: 2e516...308
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #14 Skrevet 10. desember 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken tiltak gjelder det? Anonymkode: 2e516...308 ? Anonymkode: 2e516...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå