AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Hei! Nå høres kanskje denne posten litt kald ut, men uansett: Jeg er på utkikk etter jobb ved siden av studiene, men problemet er at jeg mistrives å jobbe med mennesker, som eldre, barn, og trengende. Det er ikke det jeg hater folk, men heller det at jobbene ikke gir meg noe som helst. Jeg blir rett og slett likegyldig, mister oppmerksomhet, og føler at dette går ut over dem det gjelder. Har prøvd barnehage og syke/pleiehjem tidligere, og kan konkludere med 100% sikkerhet at dette aldri blir å være noe for meg. Salg kan gå bra, men da må jeg være interessert i feltet, samt selge gode produkt jeg selv har tro på. Har for kort lunte når det kommer til ufyselige kunder, og så føler at jeg ikke vil passe i yrker der du blir konfrontert av kunder på daglig basis. Noen forslag? Anonymkode: f273e...f86
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Om du har bil kan du jobbe som bud av noe slag, lagerjobb, renhold... Anonymkode: 0e595...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Det finnes også en rekke studentjobber på universitetet/høgskolen, både generelle og mer spesifikt rettet mot din studieretning. Det blir jevnlig utlyst diverse stillinger gjennom semesteret på mitt studium, men nå vet jeg jo også hvor jeg leter etter den slags informasjon. Anonymkode: b1e94...94c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Nå høres kanskje denne posten litt kald ut, men uansett: Jeg er på utkikk etter jobb ved siden av studiene, men problemet er at jeg mistrives å jobbe med mennesker, som eldre, barn, og trengende. Det er ikke det jeg hater folk, men heller det at jobbene ikke gir meg noe som helst. Jeg blir rett og slett likegyldig, mister oppmerksomhet, og føler at dette går ut over dem det gjelder. Har prøvd barnehage og syke/pleiehjem tidligere, og kan konkludere med 100% sikkerhet at dette aldri blir å være noe for meg. Salg kan gå bra, men da må jeg være interessert i feltet, samt selge gode produkt jeg selv har tro på. Har for kort lunte når det kommer til ufyselige kunder, og så føler at jeg ikke vil passe i yrker der du blir konfrontert av kunder på daglig basis. Noen forslag? Anonymkode: f273e...f86 Narvesen 7-Eleven IT Business Controller Regnskap Anonymkode: 5ff15...649
Knirke Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Narvesen 7-Eleven IT Business Controller Regnskap Anonymkode: 5ff15...649 Ehm... Hvorfor foreslå Narvesen og 7-Eleven til noen som sier hun ikke liker ufyselige kunder? Prøv å ta en tur dit på en lørdags kveld og se hvor festlig det ser ut å stå i kassa. De andre yrkene du nevner krever vel utdannelse? TS, lagerjobb er en veldig fin jobb ved siden av studiene. Ingen kunder, ingen telefoner, og det krever minimalt med tankekapasitet 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Det med frekke kunder kommer du ikke utenom noen steder. Jobb i en butikk eller restaurant/cafe. Høres ut som du har godt av å bli vant med litt menneskelig kontakt. Du kommer ikke utenom det senere i livet uansett. Jeg liker heller ikke mennesker, men jeg trives godt på restauranten jeg jobber. Dessuten har jeg lært å bli mer imøtekommende, og det er positivt Anonymkode: 85af6...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Skrevet 10. desember 2017 Postsortering, lager Anonymkode: c6e72...2ba
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med frekke kunder kommer du ikke utenom noen steder. Jobb i en butikk eller restaurant/cafe. Høres ut som du har godt av å bli vant med litt menneskelig kontakt. Du kommer ikke utenom det senere i livet uansett. Jeg liker heller ikke mennesker, men jeg trives godt på restauranten jeg jobber. Dessuten har jeg lært å bli mer imøtekommende, og det er positivt Anonymkode: 85af6...0a5 Dette er da tull. Jeg jobbet med å sortere post under studiet og har nå kontorjobb hvor jeg ikke trenger å snakke med noen. Anonymkode: c6e72...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er da tull. Jeg jobbet med å sortere post under studiet og har nå kontorjobb hvor jeg ikke trenger å snakke med noen. Anonymkode: c6e72...2ba Hvor arbeider du da ? Anonymkode: f496d...e42
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 TS her: Kan jobbe med kunder, men har lav toleranse ovenfor ufyselige kunder, eller kunder som tror at "kunden har alltid rett" er et ufravikelig faktum. Vil ikke si at jeg har et sinneproblem, men har kanskje heller for store vansker til å unngå konfrontasjoner om noe er feil. Prøvde å jobbe i matbutikk når jeg var 18, men det var samme opplegget der. Kunder som ikke følger med kommer med vare i kassen, blir sjokkert og forbannet når de finner ut ut det ikke lenger er salg på varen, og kjefter på de som sitter bak kassen. Sier du noe som helst tilbake, så blir de enda mer sjokkerte, og forlanger å snakke med sjef, eller truer med å aldri handle her mer (year right). Kiosker, matbutikker, og liknende virker rett og slett å ha flere slike kunder...kanskje pga. mye større volum. Anonymkode: f273e...f86
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 Renhold på kveldstid er glimrende. Anonymkode: 99979...f18
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med frekke kunder kommer du ikke utenom noen steder. Jobb i en butikk eller restaurant/cafe. Høres ut som du har godt av å bli vant med litt menneskelig kontakt. Du kommer ikke utenom det senere i livet uansett. Jeg liker heller ikke mennesker, men jeg trives godt på restauranten jeg jobber. Dessuten har jeg lært å bli mer imøtekommende, og det er positivt Anonymkode: 85af6...0a5 Det er klart at det finnes jobber der man ikke trenger å forholde seg til kunder. Anonymkode: b1e94...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå