AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Nå begynner jeg faktisk å bli litt sliten i hodet.. Det går ikke én dag uten at jeg tenker på hvordan det ville vært å være i et lykkelig forhold med en jeg er glad i ... Jeg har valgt å fokusere på karriere og andre ting og har dermed vært singel i 6-7 år... tiden flyr. Og nå er jeg 26 år, og veldig klar til å finne kjærligheten. Problemet er at jeg kjenner kun norske venninner, eller fra India, Sri Lanka osv. Personlig kommer jeg fra Nord-Afrika, og av personlige grunner og preferanse etter hva jeg matcher mest med, ønsker jeg å inngå et seriøst forhold med en fra samme land eller naboland... Men det er så sykt vanskelig da "alle" er tatt! Det finnes noen 30 åringer igjen men de er fremdeles morrasønner og vil fortsatt spille fotball og fortsette sin karriere, som 30 åringer i fotball.. ikke klare til å etablere seg.. Er så stressa, og smådeppa for at jeg ikke er sammen med noen Hvordan i all verden kan jeg begynne å bli kjent med rette mannfolk? Jeg jobber i en feminin bransje (kosmetikk) , bor på Skedsmo (ikke mange aktuelle her nei...) og kjenner folk fra alle land enn mitt eget .... Anonymkode: 501ec...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Vent til du er 36 år jenta mi... du har GOD tid Anonymkode: d7ce6...af3 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Jeg føler det samme ts. Jeg er også 26. Jeg stresser ikke med å finne noen NÅ, men jeg er redd jeg ikke vil like noen hvis jeg skal være i Norge. Reiser mye selv og kjenner mange fra andre land. Noen i norge og. Men de mennene som er igjen single i norge er så kjedlige og ikke tiltrekkende. de få bra som er der er tatt. jeg har øye for menn i utlandet. Vel...den "riktige" bor i et land hvor det kommer til å bli vanskelig for oss med et forhold. MÅ han være norsk da egentlig? Anonymkode: 44217...66c
Sheherasade Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Enig med de andre her. Ingen grunn til å stresse pga. alderen. MEN... hvis du absolutt ønsker en mann innenfor en så liten gruppe, er det klart at du begrenser sjansene for deg selv. Da må du nok gå mer systematisk til verks for faktisk å møte noen innenfor de kriteriene. Personlig ville jeg bedt deg om å legge bort begrensningene rundt land eller kultur du har laget for deg selv, og heller åpne opp for at drømmemannen kan være hvem som helst. Da vil du gjøre livet mye lettere for deg selv. Jeg var faktisk bombesikker på at jeg ikke kom til å forelske meg i en "vanlig nordmann", for jeg syntes de var så kjedelige. Men så fant jeg drømmemannen min, og han er norsk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Sheherasade skrev: Enig med de andre her. Ingen grunn til å stresse pga. alderen. MEN... hvis du absolutt ønsker en mann innenfor en så liten gruppe, er det klart at du begrenser sjansene for deg selv. Da må du nok gå mer systematisk til verks for faktisk å møte noen innenfor de kriteriene. Personlig ville jeg bedt deg om å legge bort begrensningene rundt land eller kultur du har laget for deg selv, og heller åpne opp for at drømmemannen kan være hvem som helst. Da vil du gjøre livet mye lettere for deg selv. Jeg var faktisk bombesikker på at jeg ikke kom til å forelske meg i en "vanlig nordmann", for jeg syntes de var så kjedelige. Men så fant jeg drømmemannen min, og han er norsk. Dette er de kjedelige "overraskelsene" som vi kaller klisje. Du finner det du minst leter etter. Håper virkleig ikke det skjer meg. Je ger fast bestemt på at jeg ikke skal forelske meg i en fra den lille hjembyen min. Skjer det så blir jeg sur. "Du skal se, kanskje er det nettopp det du ender opp med". Hva var kjedelig med nordmenn egentlig? Hva slags menn var det du likte siden du ikke ville ha en "kjedelig" nordmann? Anonymkode: 44217...66c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, Sheherasade skrev: Enig med de andre her. Ingen grunn til å stresse pga. alderen. MEN... hvis du absolutt ønsker en mann innenfor en så liten gruppe, er det klart at du begrenser sjansene for deg selv. Da må du nok gå mer systematisk til verks for faktisk å møte noen innenfor de kriteriene. Personlig ville jeg bedt deg om å legge bort begrensningene rundt land eller kultur du har laget for deg selv, og heller åpne opp for at drømmemannen kan være hvem som helst. Da vil du gjøre livet mye lettere for deg selv. Jeg var faktisk bombesikker på at jeg ikke kom til å forelske meg i en "vanlig nordmann", for jeg syntes de var så kjedelige. Men så fant jeg drømmemannen min, og han er norsk. Jeg har aldri satt kriterier egentlig. Jeg har bare fått følelser. men keg vil gjerne finne en som ligner han jeg er forelsket i nå Anonymkode: 44217...66c
Sheherasade Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er de kjedelige "overraskelsene" som vi kaller klisje. Du finner det du minst leter etter. Håper virkleig ikke det skjer meg. Je ger fast bestemt på at jeg ikke skal forelske meg i en fra den lille hjembyen min. Skjer det så blir jeg sur. "Du skal se, kanskje er det nettopp det du ender opp med". Hva var kjedelig med nordmenn egentlig? Hva slags menn var det du likte siden du ikke ville ha en "kjedelig" nordmann? Anonymkode: 44217...66c Du kan sende meg en PM, så svarer jeg deg. Jeg gidder ikke gå inn på det i denne tråden, da det blir sidespor for TS' tema, og dette handler ikke om meg. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Kaller meg " evig singel ". Er nemlig ikke på jakt. Men så dukker det menn opp som jeg blir interessert i. Gang på gang. Men det vedvarer ikke. Jeg er nok for sær og " selvstendig ". Og jeg ser helt alminnelig ut. Hører bare at jeg har et pent smil. Og det syns jeg er et stort kompmiment. Jeg er for å smile og få smil tilbake. Det er jo urettferdig at jeg som egentlig trives best som singel får oppmerksomhet. Mens dere som sikkert er mye vakrere og lengselsfulle ikke får. Så rart også. Kanskje løsningen ligger i selvtillit nok til å bare smile til mennesker ? Bare være sånn...generellt hyggelig ? Menn er usikre på vakre damer. De trenger litt hjelp :-) som at du smiler til de kanskje ?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler det samme ts. Jeg er også 26. Jeg stresser ikke med å finne noen NÅ, men jeg er redd jeg ikke vil like noen hvis jeg skal være i Norge. Reiser mye selv og kjenner mange fra andre land. Noen i norge og. Men de mennene som er igjen single i norge er så kjedlige og ikke tiltrekkende. de få bra som er der er tatt. jeg har øye for menn i utlandet. Vel...den "riktige" bor i et land hvor det kommer til å bli vanskelig for oss med et forhold. MÅ han være norsk da egentlig? Anonymkode: 44217...66c Så bra at andre også føler det samme.. Nei det er akkurat det, jeg bekymrer meg heller ikke for å måtte ha et forhold her og NÅ men i det minste å vite at "han der, han der ender jeg opp med innen x antall måneder eller år". du har øye for menn i utlandet ja.. hvordan er det mulig, reiser du i forbindelse med jobb kanskje? hvor kommer du opprinnelig fra? Han kan for all del være en svensk marokkaner eller svensk algerier for den saks skyld. måå ikke boo i Norge.. men det er jo vanskelig å finne slike folk også ... jeg hører om marokkanere nå til dags at de brukes som poteter ass.. har hørt om en som er gift med pakistaner, en med konvertert nordmann, til og med en sammen med en sri lanker som ikke en gang er muslim. Men til bake til meg og hva jeg vil: Så vil jeg aller helst være med en jeg kan snakke felles språk med utenom norsk og engelsk. Så enkelt. Anonymkode: 501ec...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Kaller meg " evig singel ". Er nemlig ikke på jakt. Men så dukker det menn opp som jeg blir interessert i. Gang på gang. Men det vedvarer ikke. Jeg er nok for sær og " selvstendig ". Og jeg ser helt alminnelig ut. Hører bare at jeg har et pent smil. Og det syns jeg er et stort kompmiment. Jeg er for å smile og få smil tilbake. Det er jo urettferdig at jeg som egentlig trives best som singel får oppmerksomhet. Mens dere som sikkert er mye vakrere og lengselsfulle ikke får. Så rart også. Kanskje løsningen ligger i selvtillit nok til å bare smile til mennesker ? Bare være sånn...generellt hyggelig ? Menn er usikre på vakre damer. De trenger litt hjelp :-) som at du smiler til de kanskje ? åh neida det ligger ikke i det for min del.. for meg så er det ingen aktuelle karer jeg møter på eller som jeg hører om. og om jeg først møter på noen så er de 3 år yngre, eller som sagt i 30 årene som er for sjenerte, spiller fotball og fortsatt bor hos mødrene sine... å smile og være sjarmerende er ikke et problem for meg.. jeg prøver til og med også å slå av en produktiv prat og være up to date med hva vedkommenes interesser er og hva som foregår i bransjen ect.. Så tragisk dette her altså :/// .. hvordan i alle dager skal jeg møte på den rette når jeg har et nettverk som suger, og jobber i en feminin bransje..? Anonymkode: 501ec...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Skrevet 9. desember 2017 Kan du ikke bare reise til hjemlandet og hente en da. Vil ikke tro at det vil ta deg mange dagene velge ut en beiler. Eventuelt be familien der nede plukke ut en passende for deg. Anonymkode: b5894...a7f 1
Sheherasade Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder? Anonymkode: 0ea7e...bbe Ja, virkelig. TS, hvis du IKKE er på nett skjønner jeg heller ikke hvordan du skal finne noen da. Med så spesifikke preferanser og med ditt omgangsmiljø, som du sier, er det lite sannsynlig at du finner noen uten å nett-date. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk kan finne noen uten å gå på nett lenger. Herregud, så mye større sjanser man har når man utvider søket og leter målrettet der. Statistisk sett er det bare smart.
Gjest NotNaomi Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: åh neida det ligger ikke i det for min del.. for meg så er det ingen aktuelle karer jeg møter på eller som jeg hører om. og om jeg først møter på noen så er de 3 år yngre, eller som sagt i 30 årene som er for sjenerte, spiller fotball og fortsatt bor hos mødrene sine... å smile og være sjarmerende er ikke et problem for meg.. jeg prøver til og med også å slå av en produktiv prat og være up to date med hva vedkommenes interesser er og hva som foregår i bransjen ect.. Så tragisk dette her altså :/// .. hvordan i alle dager skal jeg møte på den rette når jeg har et nettverk som suger, og jobber i en feminin bransje..? Anonymkode: 501ec...1ab Hm. Tja. Alt jeg kan gjøre er jo å ønske deg lykke til da :-) plutselig skjer det :-)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra at andre også føler det samme.. Nei det er akkurat det, jeg bekymrer meg heller ikke for å måtte ha et forhold her og NÅ men i det minste å vite at "han der, han der ender jeg opp med innen x antall måneder eller år". du har øye for menn i utlandet ja.. hvordan er det mulig, reiser du i forbindelse med jobb kanskje? hvor kommer du opprinnelig fra? Han kan for all del være en svensk marokkaner eller svensk algerier for den saks skyld. måå ikke boo i Norge.. men det er jo vanskelig å finne slike folk også ... jeg hører om marokkanere nå til dags at de brukes som poteter ass.. har hørt om en som er gift med pakistaner, en med konvertert nordmann, til og med en sammen med en sri lanker som ikke en gang er muslim. Men til bake til meg og hva jeg vil: Så vil jeg aller helst være med en jeg kan snakke felles språk med utenom norsk og engelsk. Så enkelt. Anonymkode: 501ec...1ab Jeg reiser i forbindelse med jobb. Jeg er fra norge jeg har datet norske menn, menaldri blitt sammen med noen av dem. Det klaffet bare ikke. Og kort tid etter at jeg dro til utlandet så var det en der jeg bare fikk denne følelsen for. Men for å si det slik, hadde han vært fra Frankrike, Tyskland eller faktisk Norge så hadde situasjonen vært enklere. Jeg klarer bare ikke å se for meg hvor jeg skal treffe en norsk fyr. Som ikke er tatt og som jeg får følelser for og tender på! Anonymkode: 44217...66c
Gjest NotNaomi Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, Sheherasade skrev: Ja, virkelig. TS, hvis du IKKE er på nett skjønner jeg heller ikke hvordan du skal finne noen da. Med så spesifikke preferanser og med ditt omgangsmiljø, som du sier, er det lite sannsynlig at du finner noen uten å nett-date. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk kan finne noen uten å gå på nett lenger. Herregud, så mye større sjanser man har når man utvider søket og leter målrettet der. Statistisk sett er det bare smart. Eh. Jeg har ALDRI blitt kjent med noen på nett jeg. Aldri ever. Jeg blir kjent med menn på jobb. Gjennom venner. På tur med de to firbeinte her. Og ute på tur med ungene mine i helger. Det er jo et liv utenfor nettet også :-) for å si det forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 22 minutter siden, Sheherasade skrev: Ja, virkelig. TS, hvis du IKKE er på nett skjønner jeg heller ikke hvordan du skal finne noen da. Med så spesifikke preferanser og med ditt omgangsmiljø, som du sier, er det lite sannsynlig at du finner noen uten å nett-date. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk kan finne noen uten å gå på nett lenger. Herregud, så mye større sjanser man har når man utvider søket og leter målrettet der. Statistisk sett er det bare smart. hæ? du kan ikke søke etter noen som helst kriterier på apper som tinder enn avstand og alder og kjønn. Hallo 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare reise til hjemlandet og hente en da. Vil ikke tro at det vil ta deg mange dagene velge ut en beiler. Eventuelt be familien der nede plukke ut en passende for deg. Anonymkode: b5894...a7f Og til deg... er du dum? Anonymkode: 501ec...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 20 minutter siden, NotNaomi skrev: Eh. Jeg har ALDRI blitt kjent med noen på nett jeg. Aldri ever. Jeg blir kjent med menn på jobb. Gjennom venner. På tur med de to firbeinte her. Og ute på tur med ungene mine i helger. Det er jo et liv utenfor nettet også :-) for å si det forsiktig. helt enig. ts. Anonymkode: 501ec...1ab
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #19 Skrevet 9. desember 2017 En Afrikaner som ikke er tatt i 30 årene er overalt. Hvertfall i Oslo Anonymkode: 4ddd5...7dc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En Afrikaner som ikke er tatt i 30 årene er overalt. Hvertfall i Oslo Anonymkode: 4ddd5...7dc HAHAHA. selvfølgelig. Men les litt nøyere neste gang da. Jeg skrev Nord-Afrikaner. Ja, det er en betydelig stor forskjell. Anonymkode: 501ec...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå