Gå til innhold

brun til bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken måte er best for å bli brun til bryllupet ? Selvbruningskabinett eller solarium ?

Hvor lang tid i forveien må en begynne med solarium og hvor mange ganger? Bør en smøre seg med solkrem for å bruke solarium ? ( er helt grønn når det gjelder dette) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skal man tenke fornuftig og helsemessig ville jeg nok ha satset på kabinet og ikke solarium.

Solarium er ikke bra for huden med tanke på aldring(UVA) eller f.eks hudkreft.

Men hvis du skal i solarium bruker du solkrem, det for beskyttelse mot uva og uvb.

Skrevet

Etter å ha prøvd selvbruning, så begynner jeg å helle mot solarium, hvis vi drar på bryllupsreise rett etter bryllupet. Selv om jeg var ganske flink og gjorde det de sa for å holde på fargen, så ble det veldig skjoldete i løpet av en uke etter selvbruningen. Det er stusslig å føle seg lite sexy på sin egen bryllupsreise, fordi man føler seg skabbete og ekkel...

Så jeg vurderer faktisk et par soltimer, i tillegg til å være ute i solen, før bryllupet. Hvis vi ikke drar på bryllupsreise direkte, så er det er aktuelt med selvbruning.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi gifter oss 25 juni.. Er vel nok av soldager før den tid til og stjele seg litt farge får man håpe.. :-)

Er ikke helt inne på solarium og slikt jeg heller, har aldri prøvd det.

Skrevet

Jeg satser på spraybruning, har gjort det en gang tidligere med godt resultat. Vi skal ikke rett på bryll.reise etterpå.

Jeg blir full av fregner bare jeg ser en sol på værkartet så jeg kommer til å føle meg mer fin med litt juks. Skal gjøre det en eller flere ganger fremover for å øve...

Skrevet

Eg satsar på å ta meg nokre fjellturar i vekene før bryllupet, dersom vi får ein fin vår, viss ikkje blir det vel ein runde i solarium. Fregner er fint!

Skrevet

Jeg driver og bruner meg nå. Tar litt solarium med jevne mellomrom og begynner å få en ganske OK farge. Tar det så og si aldri ellers så gjør det nå. Er redd for at spray-brun skal se unaturlig ut eller at det skal "sverte" av på kjolen.

Skrevet

bare ikke bruk solkrem med parafyme om du tar solarium - da får du brune flekker

Skrevet

Jeg trodde ikke man skulle ta solarium med solkrem. En hudpleier sa til meg en gang at så man skal ta solarium så man ikke blir brent og heller kutte ned på antall minutter en å bruke solkrem.

Skrevet

Arwen: det trodde egentlig jeg også.. Men så bare over at noen anbefalte å bruke solkrem

Skrevet

Bruk solkrem som kun er beregnet for solarium!

Skrevet
Bruk solkrem som kun er beregnet for solarium!

De solkremene man får kjøpt på solariumene gjør vondt verre for meg. Får utslett og blir raskere brent av de...

Skrevet
De solkremene man får kjøpt på solariumene gjør vondt verre for meg. Får utslett og blir raskere brent av de...

Det motsatte gjelder for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok brun uten sol en uke før bryllupet jeg (mest fordi jeg fikk det i utdrikningslaget...) og det svertet ikke av, ble ikke skjoldete og ble en kjempefin og naturlig farge.

Klart, tar du det kvelden før så kan det jo sverte av litt, men det sverter jo ikke av i flere dager.

Skrevet

Jeg skal også spraye meg brun før bryllupet.har gjort dette mange ganger før og har vært veldig fornøyd med resultatene.ska selvfølgelig prøve meg litt frem, slik at jeg vet hvor mange dager før jeg skal spraye meg. men vil ikke ha for mange lag, vil jo se naturlig ut...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Kjøp solkrem på apoteket, de har mange gode solkremer og er flink til veiledning og kan gi gode råd.

Visste dere f.eks at flekker på huden kan oppstå hvis man går på p-piller eller annet prevensjon. Bruk solkrem uansett!

Skrevet

Tror jeg satser på en litt fin sommer, og kanskje noen få minutter i solarium... Sånne spray-greier høres litt for drastisk og usikkert ut... Vil ikke at det skal smitte av på kjolen, og dessuten vil jeg ikke se unaturlig brun ut... Skal jo ta bilder sammen med min kjære, og han går neppe i et slikt spray-kabinett... Har sett mange brudebilder hvor bruden er så utrolig brun i forhold til mannen...synes ikke det ser så bra ut, jeg.... :-?

Skrevet

Brud og brudgom bør være like brune, ja. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...