Mrs. B Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 (endret) Eneste bukser som ser ut til å passe på meg er buksene til Bikbok/Carlings.. Der har de XS. Er ute etter ALLE typer bukser, dressbukser/penbukser, cordbukser, olabukser... Men så er jeg også den typen som (til nå) bruker maks 500 kr på en bukse fordi jeg ikke synes de er verdt mer.. Er vel litt kresen ja... Noen som har tips om andre steder som selger bukser som kan passe meg? Endret 3. september 2007 av Mrs. B
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Leather Man hadde små størrelser. Muds sine bukser er ganske små... Jeg er spinkel, bruker 25/26 i livvidde. De sitter som skudd Selges på bl.a. JC og Bik Bok ikke husker feil). Har også en dongeribukse fra Only som passer fint til min vesle underkropp :-)
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Benetton er uslåelige når det gjelder små størrelser, spesielt i dressbukser og stoffbukser. Når det gjelder jeans, har Diesel noen modeller som er fine for små personer (Hush og Cherone, blant annet, og en ny jeg ikke husker navnet på), og finnes i hvertfall i 25".
Tusseline Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Only som passer fint til min vesle underkropp :-) Jeg bruker vanligvis str 26 i jeans, og synes buksene fra Only/Vero Moda er altfor store. Den minste str er vel 34, og det er vel egentlig en S (kanskje også M) i "vanlig" str. Hvilke modeller bruker du, Libertas?
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 Mango hargodt utvalg i små størrelser.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #6 Skrevet 31. januar 2005 Muds sine bukser er ganske små... Jeg er spinkel, bruker 25/26 i livvidde. De sitter som skudd (Det er Mudd du mener? ) De buksene sitter perfekt på meg også, faktisk er de det eneste dongri-buksene jeg har som jeg ikke har måttet sy opp. (Vet at de dyrere buksene har bukser i mer varierte størrelser, men en tusenlapp for en bukse er mye..)
CecilieB Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Ungdomsavdelingen til HM har mindre størrelser enn dameavdelingen.
NullHull Skrevet 1. februar 2005 #8 Skrevet 1. februar 2005 Ungdomsavdelingen til HM har mindre størrelser enn dameavdelingen. Jepp! Jeg må som regel ha str. 32, særlig i bukser, for at de skal sitte sånn nogenlunde, og det har de på H&M. Ganske rimelig er det også
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #9 Skrevet 1. februar 2005 Hvilke modeller bruker du' date=' Libertas?[/quote'] Eneste som står på only buksen min er Only Jeans unique appearance. (Sikkert slagord..) Den er i hvert fall størrelse 32. Såvidt jeg får den på! Clea. Ja, det er Mudd og ikke Muds jeg mener Er litt dyre, ja. Men er verdt det for min del. Forøvrig kjøpte jeg alle mine på tilbud til 599.
Smilla78 Skrevet 1. februar 2005 #10 Skrevet 1. februar 2005 Diesel og fornarina har små str. Miss sixty også. Jeg bruker 26" men i noen fornarina må jeg faktisk opp i 27. Men de er lange i beina da. passer bra for meg som bruker 34" men noen er aaaaaaaltfor lange.
Mrs. B Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2005 Takk for mange fine tips, skal se etter disse neste gang jeg er ute og handler klær! Kom også gjerne med flere tips - er spesielt interessert i bukser som IKKE er olabukser.
Gjest Catwoman Skrevet 3. februar 2005 #12 Skrevet 3. februar 2005 Den minste str er vel 34, og det er vel egentlig en S (kanskje også M) i "vanlig" str str 34 er i hverttfall ikke en medium, er vel heller en xs/s c-girl har (hadde i hvertfall) bukser i str xs i vidde, og varierende benlengde, og de er ikke så dyre.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #13 Skrevet 3. februar 2005 Med litt flaks kan du finne bukser fra InWear i str 32 (damestørrelse), men det virker som det ikke er i normalsortimentet. Jeg ble skikkelig glad da jeg fikk kjøpt meg dress derfra i str. 32, som passer perfekt. Filippa K har også små størrelser. Eller hva med favorittmerket mitt, Tiger of Sweden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå