Gå til innhold

Hvor lenge skal dette vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble forelsket og sammen med en kvinne for litt over 1 år siden, hun gjorde det slutt for syv måneder siden, bortsett fra bursdagshilsen på fb har vi ingen kontakt. Hadde kjærlighetssorg en periode etter bruddet men har likevel hatt det ok. har trent, hengt med kamerater, reist og opplevd nye ting og møtt nye kvinner. Føler at jeg skulle vært over henne nå men likevel tenker jeg på henne daglig med savn og lengsel. Har hatt kjærlighetssorg flere ganger men da har jeg følt meg bedre etter noen måneder. I går var jeg ute på byen og der traff vi hyggelige single jenter men alt jeg gjorde var å forestille meg at hun kom inn på utestedet, husker at jeg forestilte meg det flere ganger, tittet mot inngangsdøra flere ganger og ønsket at hun kom inn. Våknet i dag å sjekket telefonen, viser seg at jeg har sendt to sms til henne i firetiden i natt i fylla (har selvfølgelig ikke fått noe svar, har slettet smsene fra telefonen min og later som at jeg ikke har sendt dem). Men saken er jo at jeg innser jo at jeg ikke er over henne i det hele tatt, savner henne og skulle ønske hun fortsatt var min.

Noen som har følt det på samme måte og som vet hvor lenge ting blir sånn som dette?

Hilsen håpløs mann33

Anonymkode: 7cd5c...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg sende en sms hvor jeg beklager for fyllasms i natt? 

Skrevet

Hadde ikke sendt noen unnskyldning.

Hvorvidt du skal gjøre noe med det kommer jo an på hvorfor hun avsluttet det.

Anonymkode: 9db48...b43

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg sende en sms hvor jeg beklager for fyllasms i natt? 

Ja.

Hvis hun savner deg så vil hun ha godt av å vite at du ikke bare sendte meldinger til henne i fylla og dret i det dagen etter. Hun kan ikke akkurat ta en fyllemelding såpass seriøst at hun kaster seg over deg full av følelser! Vis folkeskikk, send en unnskyldning. Da får du enten svar eller ikke noe svar..du har likevel vist at du er høflig og tøff nok til å sende unnskyld

Anonymkode: 07dab...05d

• Liker 1
Skrevet

Sendte avgårde en sms hvor jeg beklager at jeg skrev sms på natten men at jeg mente det jeg skrev om at jeg savner henne

-->Håpløst<-- alle veier

Ts

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sendt noen unnskyldning.

Hvorvidt du skal gjøre noe med det kommer jo an på hvorfor hun avsluttet det.

Anonymkode: 9db48...b43

Vil ikke gå innpå det men det var min feil (ikke utroskap)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte avgårde en sms hvor jeg beklager at jeg skrev sms på natten men at jeg mente det jeg skrev om at jeg savner henne

-->Håpløst<-- alle veier

Ts

Bra! :tommel:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke gå innpå det men det var min feil (ikke utroskap)

Hmmm... 

Hvis du såret henne nok til å slå opp med deg så kan det hende hun har kommet over deg. Savner hun deg så svarer hun deg på den siste meldingen.

Men det i seg selv er ikke nok til at dere bør bli sammen igjen? Det ble tross alt slutt av en grunn og den grunnen kan oppstå igjen hvis dere blir sammen igjen? Så blir det jo slutt igjen! 

Man skal ikke bli sammen igjen fordi man savner hverandre. Det er normalt å ha kjærlighetssorg en stund etterpå. Man skal bli sammen igjen fordi man savner hverandre OG fordi grunnene til bruddet er BORTE.

Anonymkode: 07dab...05d

Skrevet

Ville ikke sendt unnskyldning om fylla sms, det oppfattes bare som enda en dårlig unnskyldning til å ta kontakt. Litt som "oops glemte igjen klokken min hos deg" for å tvinge seg på hos noen igjen når man vet det egentlig er siste gang man er der. 

Mine kjærlighetssorger pleier å vare 1-3 år. Har nettopp kommet meg gjennom en kjærlighetssorg nå, og det har tatt 16 måneder før jeg sluttet å tenke på han med dyp sorg og smerte hver dag, men jeg har fortsatt dager hvor jeg bare må tillate meg å gråte ut, men for det meste prøver jeg å fjerne tankene om han når jeg registrerer at de kommer. Ser jeg på noe på tv som minner meg om han, så begynner jeg med noe helt annet som krever konsentrasjon, faktisk har mobilspilling vært en fin distraksjon når jeg kjenner tanken om han komme, bare for å rette fokus og tankekapasitet på noe helt annet, eller å se instruksjonsfilmer på youtube om noe jeg vil lære som krever konsentrasjon, sånn at jeg hindrer tankene om han å få fokuset mitt. Kanskje du kan prøve noe lignende? 

Anonymkode: cd235...ca6

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke sendt unnskyldning om fylla sms, det oppfattes bare som enda en dårlig unnskyldning til å ta kontakt. Litt som "oops glemte igjen klokken min hos deg" for å tvinge seg på hos noen igjen når man vet det egentlig er siste gang man er der. 

Mine kjærlighetssorger pleier å vare 1-3 år. Har nettopp kommet meg gjennom en kjærlighetssorg nå, og det har tatt 16 måneder før jeg sluttet å tenke på han med dyp sorg og smerte hver dag, men jeg har fortsatt dager hvor jeg bare må tillate meg å gråte ut, men for det meste prøver jeg å fjerne tankene om han når jeg registrerer at de kommer. Ser jeg på noe på tv som minner meg om han, så begynner jeg med noe helt annet som krever konsentrasjon, faktisk har mobilspilling vært en fin distraksjon når jeg kjenner tanken om han komme, bare for å rette fokus og tankekapasitet på noe helt annet, eller å se instruksjonsfilmer på youtube om noe jeg vil lære som krever konsentrasjon, sånn at jeg hindrer tankene om han å få fokuset mitt. Kanskje du kan prøve noe lignende? 

Anonymkode: cd235...ca6

Du høres litt feig ut! Synes ts var tøff som beklaget seg

Fått svar? 

Anonymkode: 8c96e...5fa

Skrevet

Synes det var fint av deg og be om unnskyldning for å sende fyllemelding. Gikk nylig fra kjæresten min. Det var "ting" i forholdet som jeg ikke kunne leve med. Til tross for at jeg er/var veldig glad i han, tok jeg det skritt å gå fra han. Det er vondt, og det vil det nok være i lang tid til tross for at det var jeg som gikk. Hadde han hatt ønske om å jobbe med det som ikke fungerte, ville jeg ha tatt han tilbake. Vet ikke hvorfor det ble slutt mellom dere, men mulig hun har sorg etter bruddet hun også... 

Anonymkode: 0a23f...193

Skrevet

Ja

Det falmer med tid og nye jenter

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det her blir for svakt mann. Ha litt selvrespekt

Skrevet
14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det her blir for svakt mann. Ha litt selvrespekt

Ha litt respekt selv.

http://rimau.com/?page_id=21

Vær uselvisk

Veien til selvrespekt er ikke igjennom en oppsvulmende følelse av stolthet. Det er en falsk type selvrespekt. Vi tror kanske at ros i fra andre øker vår selvrespekt, men faktisk så skaper dette et sårbart ego. Hvis vår selvrespekt er basert på ros i fra andre, så vil vår selvrespekt være svært spinkel.

Respekter andre

Hvis du ikke har noen respekt for andre, hvordan kan du da ha selvrespekt? Selvrespekt betyr at vi har en indre trygghet og en indre ro, men dette er ikke en tillit bygget på overlegehet. Det er feil måte å prøve og føle seg bedre ved å trykke andre ned. Hvis vi ser på de gode egenskapene i andre mennesker, så er det enklere å huske gode egenskaper i oss selv.

Vær sann mot deg selv

Det er stort press fra foreldre og samfunn til å bli en bestemt person, og for å oppnå visse ting. Det er et hardt press å rive seg løs i fra. Men ekte selvrespekt kommer bare fra å være tro mot vårt indre kall. Det er viktig at du har tro på egene verdier og vet hva som er viktig for deg. Bare fordi andre mener du bør oppføre deg på en bestemt måte, betyr ikke det at det er riktig.
Alle må følge sin egen sti. Selv om andre ikke respekterer avgjørelsen, er det viktig at du gjør det. Bare spør deg selv om du kom til verden for å tilfredsstille Tom, Trude og Harry, eller leve ditt eget liv?

Mennesker med høy selvrespekt har en tendens til å stimulere andres selvrespekt mer enn de med lav selvrespekt. 

Anonymkode: 36394...b0f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...