Gå til innhold

Så størrelsen teller mest? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en litt morsom og tankevekkende samtale med min mann i går. Jeg vil at han skal hjelpe meg med å trene og gå ned i vekt. Hvorfor, lurte han på. Jo, jeg er ikke fornøyd med kroppen min, spesielt magen og puppene, så jeg vil ned litt i vekt, og stramme opp. Jeg trener allerede, men ved å trene sammen kan han pushe meg litt, og så kan vi bedre kosthold litt, mente jeg. Det var greit for ham, men puppene? Jeg har jo mye bedre pupper nå enn noen gang, mente han. Da måtte jeg rett og slett le, for jeg HADDE flotte pupper en gang, fine og faste B cup. Pupper jeg var stolt over, og som venninner misunte meg. De klarte seg forsåvidt gjennom ett barn og amming, men etter tre barn og noen kilo ekstra er de i mine øyne gått fra å være pupper til (for) store jur. Slappere, ikke spenstig lenger, ikke pupper jeg er stolt av! D-E cup, som ikke består blyant - testen. 

"Så du liker dem bedre nå?" spurte jeg overrasket. Åh ja, alle menn liker selvfølgelig store pupper, svarte han begeistret. 

Det er nå ikke jeg så sikker på at stemmer, men jeg synes at det var litt merkelig, litt morsomt og litt godt at i hans øyne har jeg fått bedre pupper, under det jeg regner som forfall på grunn av graviditeter og amming. 

Menn er noen snåle og fascinerende vesener! Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg tror egentlig at det er en slags hyllest til menn, for deres aksept av det inperfekte. At de liker og setter pris på kvinnekroppen, selv når vi kvinner synes at vi avviker fra en mal som vi kvinner anser som perfekt. At deilig i deres øyne er så mye, og at vi kvinner så ofte bare burde legge bort komplekser, fordi de rett og slett bare elsker sin kvinnes kropp, slik den er og utvikler seg. 

Så ja, dette er en hyllest til menn som synes sin kvinne er deilig, selv om hun har født barn, og selv om hun ikke passer inn i en perfekt mal. Her på KG kan man av og til få inntrykk av at kun den perfekte kroppen er god nok, og at kvinner er foreldet og forkastelig i det de passerer 30 år. Heldigvis er ikke alle menn slik! :hjerte:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The bigger the better (ikke bokstavelig talt for det finnes grenser)  - Menn om kvinners bryster, kvinner om menns penis 

Anonymkode: 29237...d08

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil at kvinner skal legge bort kompleksene sine, så er det kanskje ikke helt riktig å lage overskriften "så størrelsen teller mest"?

Jeg har også barn, men kroppen min ser fremdeles ut som den tilhører en tenåring. Kommer aldri til å få store pupper, men er glad jeg fremdeles er stram da. Count your blessings. :P

Og jeg synes ikke mannen din høres rar ut. Han elsker deg uavhengig av at kroppen din endrer seg litt med årene. Man liker kroppen til den man elsker uansett vel...? :)

Anonymkode: 7c2d9...9b1

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The bigger the better (ikke bokstavelig talt for det finnes grenser)  - Menn om kvinners bryster, kvinner om menns penis 

Nåja, ikke bare her på KG, men også når venninner har diskutert størrelse på peniser går temperaturen høyt, og det er ganske så ulike preferanser. Det er det sikkert angående pupper også. Men det er jo morsomt hvor mye synet på hva som er bra kan sprike. :)

Skrevet

Puppene henger, ballene henger og klask klask - lyden av kjærlighet. 

Anonymkode: 9d434...3bc

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil at kvinner skal legge bort kompleksene sine, så er det kanskje ikke helt riktig å lage overskriften "så størrelsen teller mest"?

Jeg har også barn, men kroppen min ser fremdeles ut som den tilhører en tenåring. Kommer aldri til å få store pupper, men er glad jeg fremdeles er stram da. Count your blessings. :P

Og jeg synes ikke mannen din høres rar ut. Han elsker deg uavhengig av at kroppen din endrer seg litt med årene. Man liker kroppen til den man elsker uansett vel...? :)

Anonymkode: 7c2d9...9b1

Ja det var igrunnen det jeg ville frem til, men etter alle størrelser på peniser - tråder ville jeg kuppe størrelse - begrepet litt. Jeg tror ikke at størrelsen teller slik, men ja, at han liker kroppen min fordi den er min. Han elsket også de mindre puppene jeg hadde. :)

Skrevet
8 minutter siden, Trolltunge skrev:

Nåja, ikke bare her på KG, men også når venninner har diskutert størrelse på peniser går temperaturen høyt, og det er ganske så ulike preferanser. Det er det sikkert angående pupper også. Men det er jo morsomt hvor mye synet på hva som er bra kan sprike. :)

Blant mine venninder er det bare 1 som "ikke skjønner hva greia med stor penis er", vi andre ble ganske sjokka da men vi respekterte jo selvfølgelig det :) Ja det kan sprike mye for både menn og damer! Men som med majoriteten av menn ville heller likt en dobbel D cup enn en A cup, så liker jo majoriteten av kvinner heller en pikk på 17 cm enn en på 8 hehe. 

Skrevet

Har aldri brydd meg om størrelsen på puppene. Har vært med nesten ikke-eksisterende og svære. Who cares.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blant mine venninder er det bare 1 som "ikke skjønner hva greia med stor penis er", vi andre ble ganske sjokka da men vi respekterte jo selvfølgelig det :) Ja det kan sprike mye for både menn og damer! Men som med majoriteten av menn ville heller likt en dobbel D cup enn en A cup, så liker jo majoriteten av kvinner heller en pikk på 17 cm enn en på 8 hehe. 

Det var da veldig så sprik du presenterer. :laugh: Jeg må jo si meg enig når valget er så begrenset, men er ikke det heller differansen mellom bare brystvorte, og D cup? :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...