Gjest Daniella_ Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Jeg bruker egentlig skin prep scrub 2 ganger i uken. Men nå som jeg startet med MD-F for nesten 1 uke siden så har jeg ikke peelet meg. For jeg vet ikke om jeg burde det nå. Er det kanskje nok peelingeffekt i MD-F facial cleanser/lotion? Noen som har en anelse? En liten ting...de sorte prikkene på nesen min er helt borte etter bruken av MD-F...utrolig! :o
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Du bør i hvertfall ikke peele ofte...Jeg peeler maks en gang pr uke, og mer trengs ikke, heller. MDF har jo innebygget peelingeffekt. Jeg prøvde forresten Gentle Cream Exfoliant (har fruktsyrer) for ikke så lenge siden, og endte med en slags skrubbsår på nesen, så tydeligvis overdose fruktsyrer... Men å la være å peele passer egentlig late meg godt. :oops:
Gjest Daniella_ Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Du bør i hvertfall ikke peele ofte...Jeg peeler maks en gang pr uke, og mer trengs ikke, heller. MDF har jo innebygget peelingeffekt. Jeg prøvde forresten Gentle Cream Exfoliant (har fruktsyrer) for ikke så lenge siden, og endte med en slags skrubbsår på nesen, så tydeligvis overdose fruktsyrer... Men å la være å peele passer egentlig late meg godt. :oops: Oi...litt scary hva dette kan gjøre. Men da peeler jeg toppen en gang pr uke, også skrubber jeg litt mer forsiktig... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå