AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Eller er det slik at utlendinger bare er mer på? Anonymkode: a121a...568
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Hva mener du? Hvilke utlendinger sikter du til? svensker, dansker, amerikanere, spanjoler, italienere, engelskmenn.....
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Definer utenlands Anonymkode: 36e28...45d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det slik at utlendinger bare er mer på? Anonymkode: a121a...568 "Stille" kulturen i Norge har gjort at menn her har lært å være forsiktig i fremgangsmåten. Denne har de ikke i de fleste andre land Anonymkode: 4d287...70d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Hva mener du? Hvilke utlendinger sikter du til? svensker, dansker, amerikanere, spanjoler, italienere, engelskmenn..... Arabere og afrikanere Anonymkode: a121a...568
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Stille" kulturen i Norge har gjort at menn her har lært å være forsiktig i fremgangsmåten. Denne har de ikke i de fleste andre land Anonymkode: 4d287...70d Men du tror smaken er den samme? Anonymkode: a121a...568
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men du tror smaken er den samme? Anonymkode: a121a...568 Øøøøh. Norske menn liker forskjellige kvinner. Og vil tro det samme gjelder utlendinger. Men de afrikanske jeg har sett med norske kvinner, har vært med blondiner... Anonymkode: 4d287...70d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Som "utlending" kan jeg si at jeg norske jenter er jevnt over vakre sammenliknet med andre nasjoner, men personlig får jeg en "buddy-vibe" for mange av de jeg treffer, selv om de er estetisk vakre. Stikkordet i mitt tilfelle er sensualitet, og "kvinnelighet" om jeg får kalle det, er lite fremtredende hos norske enn hos f.eks. italienere,spanjoler, latinas,tyrkere etter min erfaring. Anonymkode: 36e28...45d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Tror nok smaken er helt indivuell. Er ikke som at alle norske gutter har lik smak, så alle arabere eller afrikanere har naturligvis nok heller ikke det, men er jo veldig mange som mener at skandinaviske jenter er de peneste i verden. I utenlansk kultur så er man også inneforsått med at man må "pursue" en kvinne og vise hun hvorfor hun skal velge seg over de mange andre, mens mange norske menn har litt sånn tankegang om at "nehei, jeg gidder ikke gjøre noe romantisk for hu jeg, så teit, er bare prinsesser som syns blomster og romanse er fint, kravstor og vanskelig er hun" og "gidder ikke prøve meg, her er vi jo liksom likestilte så hvis hun vil ha meg får hun ta steget" da kommer man jo ikke så langt... Anonymkode: ac5ed...4fa 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som "utlending" kan jeg si at jeg norske jenter er jevnt over vakre sammenliknet med andre nasjoner, men personlig får jeg en "buddy-vibe" for mange av de jeg treffer, selv om de er estetisk vakre. Stikkordet i mitt tilfelle er sensualitet, og "kvinnelighet" om jeg får kalle det, er lite fremtredende hos norske enn hos f.eks. italienere,spanjoler, latinas,tyrkere etter min erfaring. Anonymkode: 36e28...45d Latinaaas <3 digger å høre latinas, faen de er så jævlig deilige Anonymkode: 9dcbe...76d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 Det er faktisk ikke et dumt spørsmål, fordi alle nasjoner har sitt eget perspektiv på hva skjønnhetsidealet i deres land er. Feks personlig synes jeg at fleste skandinavere er ikke attraktive, men kanskje fordi jeg er blindt vokst opp i mitt eget kultur så synes jeg asiatiske faller mer innenfor mitt smak.Men jeg tror egentlig det er bare smak og behag, men kanskje noe vi er ubevisst på er en faktor og. Anonymkode: fd96c...f7f
wintergirl Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 Forskjellig smak blant dem som alle andre tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 Tror en del utlendinger er hakket mer glad i blondiner enn nordmenn er i hvert fall 😂 Ikke så rart, på verdensbasis er vi jo ganske sjeldne. Anonymkode: 55523...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå