Gå til innhold

Ble dritkvalm av mye koffein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor «mye» dette er, men er mer enn det jeg er vandt med. Jeg drakk en 0,5 cola på McDonald’s, og etterpå to kopper kaffe. Jeg merka ingen ting før sånn en time etterpå, da ble jeg dritkvalm og det er jeg ennå. Noen faktorer kan jo være at kostholdet mitt generelt ellers i dag har vært dårlig, og at jeg har sovet alt for lite i natt. Men den kvalmenheten jeg har nå er Ca lik som når jeg fikk nikotinsjokk en gang, hvor lang tid går det før det forsvinner?

Anonymkode: aac56...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor «mye» dette er, men er mer enn det jeg er vandt med. Jeg drakk en 0,5 cola på McDonald’s, og etterpå to kopper kaffe. Jeg merka ingen ting før sånn en time etterpå, da ble jeg dritkvalm og det er jeg ennå. Noen faktorer kan jo være at kostholdet mitt generelt ellers i dag har vært dårlig, og at jeg har sovet alt for lite i natt. Men den kvalmenheten jeg har nå er Ca lik som når jeg fikk nikotinsjokk en gang, hvor lang tid går det før det forsvinner?

Anonymkode: aac56...1c4

Tenk heller på det uthevede. Colaen kan du godt trekke fra, da koffeininnholdet er nesten ingenting (det er mer koffein i te). Drikker du sterk kaffe på nesten tom mage, kan det dog ha sin virkning. Spis først, en kaffe til slutt, kanskje med en kjeks eller to (med andre ord, nyt kaffe som pensjonistene).

Skrevet

Har du prøvd å spise noe? Om jeg drikker grønn te på morningen før jeg har spist blir jeg noen ganger kvalm. Å spise noe lindrer i de tilfellene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...