Gå til innhold

Jeg vil finne en maken til han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forelska i uaktuell mann. Han er ganske uaktuell isåfal. Men han er på en måte slik jeg ser etter. Alt stemte med han bortsett fra en jævla ting som kom i veien :( 

Hva er sannsnyligheten for å finne en som er "perfekt"? Som er aktuell/realistisk? Hva er sannsnyligheten for at man bare ikke "tar til takke" med noen?

Anonymkode: 99f79...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kom i veien, hvorfor er han urealistisk/uaktuell? Og hvordan kan han være slik du ser etter om en "jævla ting" ikke stemte med han? 

Jeg tror mange finner en de syntes er helt perfekt, flere stk også gjennom hele livet, men det krever jo at man pløyer seg gjennom et stort nettverk og mange type miljøer og mennesker og ikke bare holder seg hjemme eller i samme miljøet uten å utvide horisonten.

Anonymkode: ea391...1c2

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sannsnyligheten for å finne en som er "perfekt"? Som er aktuell/realistisk?

Sannsynligheten er 5,8% +(n/10)% hver tiende år hvor n = antall menn du drar på første date med pr år

sannsynligheten for å ikke finne noen på 30 år hvis du dater 30 menn i året er (1-0.058+(30/10)/100)^3 = 75.86%

Skrevet

Hva var feilen da? Hvilken kvaliteter hadde han som andre ikke har?

Skrevet

Du bare tror at "alt stemmer" og at han er "perfekt" fordi du er forelska. Når du forelsker deg igjen som vil "alt stemme" på han og, selv om han er annerledes. Bare fokuser på å komme over han som ikke er aktuel, så skal du se det ordner seg. :)

Anonymkode: 18792...8fd

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bare tror at "alt stemmer" og at han er "perfekt" fordi du er forelska. Når du forelsker deg igjen som vil "alt stemme" på han og, selv om han er annerledes. Bare fokuser på å komme over han som ikke er aktuel, så skal du se det ordner seg. :)

Anonymkode: 18792...8fd

Jeg vet at ingen er "perfekt".  Men det er alltid så vanskelig å forestille seg å bli for forelsket i en annen når man liker en :)

• Liker 1
Skrevet

Det er rart med det. Man tror alt er tapt, men så går tida og man møter en ny og gamle flammer slukner hen. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet at ingen er "perfekt".  Men det er alltid så vanskelig å forestille seg å bli for forelsket i en annen når man liker en :)

hva kom i veien?

Anonymkode: 87413...08d

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva kom i veien?

Fornuft. :P ikke at han er en dårlig person,men....

Nevn noen ting som kunne hindret deg i å bli sammen med en du liker? :)

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gir veldig lite mening??  Han er ikke en dårlig person, er den "perfekte" mannen i dine øyne, men fornuften tilsier at dere ikke kan bli et par??

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han opptatt?

Skrevet

Blir ikke det litt kjipt å sammeligne den 'nye' mannen med den gamle hele tiden?

Anonymkode: 9cf35...cfa

Skrevet
7 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er han opptatt?

Nei 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det litt kjipt å sammeligne den 'nye' mannen med den gamle hele tiden?

Anonymkode: 9cf35...cfa

Har aldri gjort det. Har bare opplevd å forelske meg på nytt og da har ingen kunnet måle seg med den. Var forelsket da jeg traff han jeg liker nå. Men han nye tok liksom oppmerksomheten da

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 

Hva er i veien da? 

Anonymkode: ea391...1c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...