AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Skjer stadig vekk at de setter blikket i meg, følger etter meg og ber meg ut. Hvorfor? Anonymkode: bcfea...22e
Xcase33 Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 31 minutter siden, AnonymBruker said: Skjer stadig vekk at de setter blikket i meg, følger etter meg og ber meg ut. Hvorfor? Anonymkode: bcfea...22e Er vel et privilegium det da vel ? skal vi tolke det som at du ikke liker det ?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjer stadig vekk at de setter blikket i meg, følger etter meg og ber meg ut. Hvorfor? Anonymkode: bcfea...22e Hvis de setter blikket inn i ditt, så må det vel være fordi du ser på dem først? Kanskje du skal slutte å se på dem, og heller se forbi dem? Eller vende blikket opp mot himmelen? Og gir de seg ikke, men begynner å snakke med deg, så la være å svare. Ikke si hei tilbake. Bare fortsett å gå. Anonymkode: 0985d...fe7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Er vel fordi du er pen Mens norske menn blir kalde og slår blikket ned i bakken når de ser noen de liker, og kanskje gjemmer seg bak hylla i butikken for å unngå blikk kontakt, så er mange utenlandske mer åpne og imøtekommende. Anonymkode: a26c2...2f0 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel fordi du er pen Mens norske menn blir kalde og slår blikket ned i bakken når de ser noen de liker, og kanskje gjemmer seg bak hylla i butikken for å unngå blikk kontakt, så er mange utenlandske mer åpne og imøtekommende. Anonymkode: a26c2...2f0 Tullprat ! Anonymkode: 1115e...ea3
Safiye Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn - Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7 Skrevet 11. desember 2017 Selv har jeg opplevd gang på gang at menn fra områder hvor alle har svart hår elsker mitt lange, blonde hår. For norske menn er jeg helt vanlig, men for afrikanere, persere, asiater o.l er jeg eksotisk. Akkurat som feks asiatiske damer kan oppfattes som eksotiske for norske menn. Jeg har lært meg å gjemme håret mitt i klærne når jeg vil unngå uønsket oppmerksomhet fra slike menn (først og fremst på byen etter midnatt). Anonymkode: ea778...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå