Gå til innhold

Anbefal meg din aller beste ansiktskrem for tørr hud/eksemaktig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Del :) 

En fantastisk krem nå på vinterstid mot tørr hud, gjerne mot litt eksem og.

Anonymkode: a01d8...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Img-HAAVF-AV-50_1-large.jpg

Eventuelt kan du bruke nattkremen i serien på dagtid dersom du trenger ekstra mye fukt og næring :)

Anonymkode: e3d1c...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til denne og det gjør alle venninnene mine som har prøvd den også. Ikke bare holder den helt ekstremt uttørket ansikt fuktig, men gir en fin glød hele dagen også. Den er ekstremt drøy i bruk og med omtrent daglig bruk har jeg en stor boks i 1 år ca. https://m.clinique.com/product/1574/5047/3-step/step-3-moisturize/dramatically-different-moisturizing-gel

Anonymkode: 3bba8...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Nei, denne heter Creme de Soin. Har ikke prøvd Exomega men sikkert god til eksemhud. Jeg har ikke eksem, men tørr sensitiv hud med rosacea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sverger til denne og det gjør alle venninnene mine som har prøvd den også. Ikke bare holder den helt ekstremt uttørket ansikt fuktig, men gir en fin glød hele dagen også. Den er ekstremt drøy i bruk og med omtrent daglig bruk har jeg en stor boks i 1 år ca. https://m.clinique.com/product/1574/5047/3-step/step-3-moisturize/dramatically-different-moisturizing-gel

Takker :).

Men det er gel? Du merker ikke mer kviser etc av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raptuza skrev:

Nei, denne heter Creme de Soin. Har ikke prøvd Exomega men sikkert god til eksemhud. Jeg har ikke eksem, men tørr sensitiv hud med rosacea.

Den jeg linka til er vel ca samme som din?

Jeg spør siden den jeg linka til har klart bedre karakter, ca 4.6, mens din har 3.9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kjempegod! Den er ikke vannbasert, så den fryser ikke på huden når det er kuldegrader. Ville også kjørt på med en fuktmaske innimellom hvis huden din er veldig tørr, samt eksfoliering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Audrey Hepburn skrev:

Denne er kjempegod! Den er ikke vannbasert, så den fryser ikke på huden når det er kuldegrader. Ville også kjørt på med en fuktmaske innimellom hvis huden din er veldig tørr, samt eksfoliering 

Takker :)

Jeg har merket at med engang det er litt kaldt, så synes urenhetene i ansiktet mitt mye mer? Selvom jeg har på fuktighetskrem. Vet du hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker :).

Men det er gel? Du merker ikke mer kviser etc av den?

Tvert om, huden min er utsatt for kviser, så er livredd for alle nye kremer og ting, men denne er helt fantastisk og aldri gitt kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvert om, huden min er utsatt for kviser, så er livredd for alle nye kremer og ting, men denne er helt fantastisk og aldri gitt kviser.

Høres svært lovende ut :) 

Men hjelper det noe nå på vinterstid med tørr hud? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbaderm.

Synes forresten den "gamle typen" Carbaderm (i grønn tube/flaske uten parfyme) var bedre enn den som selges i dag, men det er likevel en ok fuktighetskrem.

Anonymkode: 0ddfa...7bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk for den gelen her. Men hjelper det noe som helt på litt uttørket/tørr hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...