AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Heisann, hvordan opplever dere kvaliteten på reseptfrie medisiner som bestilles fra Apotekretthjem? Jeg ser at de har billigere produkter enn for eksempel fraApotek1 og Komplettapotek (i en del tilfeller). Anonymkode: 64637...28e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Kjenner ikke til disse. Har brukt Balder apotek og er superfornøyd. Også med pris Anonymkode: 19d65...c6f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Jeg er veldig fornøyd. God service, raske og ordentlige. Aldri opplevd tull. Anonymkode: 6b7ea...0d2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann, hvordan opplever dere kvaliteten på reseptfrie medisiner som bestilles fra Apotekretthjem? Jeg ser at de har billigere produkter enn for eksempel fraApotek1 og Komplettapotek (i en del tilfeller). Anonymkode: 64637...28e Du må legge til frakten, da blir prise en helt annen. Anonymkode: 2e14f...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå