AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Jeg lurer på hvordan det er å jobbe på et akuttmottak som helsesekretær? Hva er arbeidsoppgavene og hva er arbeidstiden? Lønnen? Jobber man natt og helg også? Anonymkode: 0c2b9...9bf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan det er å jobbe på et akuttmottak som helsesekretær? Hva er arbeidsoppgavene og hva er arbeidstiden? Lønnen? Jobber man natt og helg også? Anonymkode: 0c2b9...9bf Akuttmottakene har som regel sykepleiere i mottak. Helseskretærene har eventuelt bare kontorarbeid. Anonymkode: 083f7...f4c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Ingen andre som har erfaring der? Anonymkode: 0c2b9...9bf
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Skrevet 10. desember 2017 Jeg er sykepleier i akuttmottak. Arbeidstidene avhenger av størrelsen på akuttmottaket, noen har bare dag, noen jobber to eller tredelt turnus. Lønnen vet jeg ingenting om, men stort sett ingen i helsevesenet tjener mer enn tariff så du kan sjekk den. Arbeidsoppgaver; registrere pasienter inn/ut av datasystemet, skrive epikriser/journalnotat legen ikke rekker å skrive selv, bestille taxi, scanne dokumenter i journal, bestille tolk og ta betaling fra polikliniske pasienter. Anonymkode: df074...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå