AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg fikk en ny venninne for tre år siden. Hun har andre venninner og jeg har hengt en del sammen med dem. Vært bra det, da min gamle vennegjeng er nokså oppløst. Det jeg synes er vanskelig er å vite om de ser på meg som en felles venninne eller bare venninna til M. Hos den ene venninna ("Lise") så inviterte hun meg til sin 34-årsdag, men ekskluderte alle andre enn meg til 35 årsdagen. Jeg har ikke hatt noen stor bursdagsfeiring men har invitert alle på hyttetur, noe som har vært veldig populært. Jeg blir veldig usikker på dette med bursdagsfeiringer,, men inviterte i hvertfall Lise og en annen venninne "Stine" ( som egentlig er en venninne av henne igjen ( men i samme gjeng) til min bursdag nylig. Bare Lise kunne komme, den andre meldte avbud pga julebord. så vet jeg nå at det har vært feiring av bursdagen til Stine på torsdag, og videre feiring i kveld. Jeg har ikke fått noen invitasjon til noe av dette, noe jeg føler er veldig sårt. Jeg blir forøvrig invitert til venninnekvelder hvor vi ser på "jakten på kjærligheten osv",men bursdagsfeiringer er jeg tydeligvis utelatt fra. Nå skal det sies at jeg har hatt en operasjon på tirsdag og var på sykehus til torsdag. Formen er ikke på topp, men det ville vel vært naturlig å invitere meg, selv om jeg sannsynligvis må melde avbud. Jeg blir veldig usikker på disse invitasjonsgreiene og lurer på om jeg fortsatt skal henge sammen med dem, eller forsøke å lage mer min egen vennegjeng, synes det er ubehagelig å ikke vite om jeg er invitert til ting eller ikke. Hva tenker dere? Anonymkode: 1e05f...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg forstår at det er sårt. For å være ærlig forstår jeg det heller ikke. Det virker jo som at du er godt inne i vennegjengen, så hvorfor de selekterer deg bort i bursdagsfeiringer er meg en gåte. Hvor mange pleier de å invitere egentlig? Er det bare du som blir ekskludert? Er det noen av de som alltid ekskluderer deg? Det kommer jo et tidspunkt til der man slutter å være "venninnen til X" og er en del av vennegjengen selv. Det er jo ikke slik at man aldri kan komme ordentlig inn i varmen bare fordi man i utgangspunktet var venninne med bare en av dem. Hvis du ellers blir inkludert og er flink til å invitere selv synes jeg at dette er rart. Anonymkode: 06d93...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Del Skrevet 9. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at det er sårt. For å være ærlig forstår jeg det heller ikke. Det virker jo som at du er godt inne i vennegjengen, så hvorfor de selekterer deg bort i bursdagsfeiringer er meg en gåte. Hvor mange pleier de å invitere egentlig? Er det bare du som blir ekskludert? Er det noen av de som alltid ekskluderer deg? Det kommer jo et tidspunkt til der man slutter å være "venninnen til X" og er en del av vennegjengen selv. Det er jo ikke slik at man aldri kan komme ordentlig inn i varmen bare fordi man i utgangspunktet var venninne med bare en av dem. Hvis du ellers blir inkludert og er flink til å invitere selv synes jeg at dette er rart. Anonymkode: 06d93...825 Ja det er rare greier. Forstår ikke helt logikken. Særlig det å utelate èn, er uforståelig for meg. Jeg har en venninne fra den tidligere gjengen som jeg ikke har så lett for å omgås lengre. Hun er psykisk syk, har et stort kontrollbehov og har stadig kommentarer til folk som ikke lever opp til sine moralske verdier. For å unngå en situasjon hor hun er den eneste som er utelatt så inviterer jeg heller bare en eller to fra den gjengen. Det er vel barneskoleopplegg, men føler for å være "fair". Anonymkode: 1e05f...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå