Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring?

Anonymkode: baeb5...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring?

Anonymkode: baeb5...57c

En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer.

Anonymkode: d3900...8b2

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan hun slippe å stripe mer? Det blir som regel ikke helt grått over natta, men kan ta veldig mange år. 

Anonymkode: 03251...0e2

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer.

Anonymkode: d3900...8b2

Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt. 

Skrevet
2 minutter siden, Kvitveisen skrev:

Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt. 

Nei, du går til frisøren. Der pleier de å farge håret, etter det er bleket. Det er ikke vanskelig. Jeg har mørkebrunt hår, og har lyse kalde og litt karamell aktive striper i forskjellige nyanser. 

Anonymkode: 91428...2c5

• Liker 1
Skrevet

Meld deg inn i Facebook-gruppe Gray and Proud og la deg heie gjennom overgangen. Masse gode tips å få også. Sjølv er har eg ganske mange grå hår, men har aldri farga det, så eg har ikkje same problemet. Men eg heier altså: det er kult at vi blir fleire med grått hår som ikkje samstundes har gitt opp. Heia grått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...