AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring? Anonymkode: baeb5...57c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring? Anonymkode: baeb5...57c En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer. Anonymkode: d3900...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Hvordan kan hun slippe å stripe mer? Det blir som regel ikke helt grått over natta, men kan ta veldig mange år. Anonymkode: 03251...0e2
Kvitveisen Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer. Anonymkode: d3900...8b2 Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Kvitveisen skrev: Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt. Nei, du går til frisøren. Der pleier de å farge håret, etter det er bleket. Det er ikke vanskelig. Jeg har mørkebrunt hår, og har lyse kalde og litt karamell aktive striper i forskjellige nyanser. Anonymkode: 91428...2c5 1
Gjest Tigress Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Meld deg inn i Facebook-gruppe Gray and Proud og la deg heie gjennom overgangen. Masse gode tips å få også. Sjølv er har eg ganske mange grå hår, men har aldri farga det, så eg har ikkje same problemet. Men eg heier altså: det er kult at vi blir fleire med grått hår som ikkje samstundes har gitt opp. Heia grått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå