AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Hvordan gikk/går det? Er det veldig tøft? Anonymkode: 32ee9...e39
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Tre barn på to år holder i massevis. Å planlegge fire på fire år, hadde jeg aldri overlevd selv med den ekstra hkelpen vi fikk med de to første. Anonymkode: 48366...2a7 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 www.lykkenermange.blogg.no har testet dette... Anonymkode: 15500...f91 1
Ulrikke Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Jeg kjenner noen som fikk fire barn på rett under tre år (et par tvillinger). Var nok tøft mens det sto på ja, men nå går alle på barneskolen. Selvstendige, fine unger. Kalendere er alfa og omega for å holde kontroll! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk/går det? Er det veldig tøft? Anonymkode: 32ee9...e39 Kjenner en som har fire barn under 5 år og hun fikser det fint ved siden av eget firma, trening og pleie mannen sin når han kommer hjem. Anonymkode: 2535f...b66
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Kommer helt an på hva slags barn du får. Her fikk vi tre barn på fem år og er helt i knestående. Kolikk, enkoprese hos fireåringen pluss svært alvorlig sykdom i nær familie. Og ingen barnevakter. Vi bare prøver å overleve i det her og jeg angrer bittert på at vi valgte å få tredjemann. Anonymkode: 560a5...deb 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hva slags barn du får. Her fikk vi tre barn på fem år og er helt i knestående. Kolikk, enkoprese hos fireåringen pluss svært alvorlig sykdom i nær familie. Og ingen barnevakter. Vi bare prøver å overleve i det her og jeg angrer bittert på at vi valgte å få tredjemann. Anonymkode: 560a5...deb Hvordan klarer dere begge 100% yrkesaktiv jobb da? Anonymkode: 2535f...b66
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer helt an på hva slags barn du får. Her fikk vi tre barn på fem år og er helt i knestående. Kolikk, enkoprese hos fireåringen pluss svært alvorlig sykdom i nær familie. Og ingen barnevakter. Vi bare prøver å overleve i det her og jeg angrer bittert på at vi valgte å få tredjemann. Anonymkode: 560a5...deb Sant. Èn kolikkbaby er mer slitsomt enn to uten kolikk, f.eks. Anonymkode: 51333...463 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere begge 100% yrkesaktiv jobb da? Anonymkode: 2535f...b66 Jeg er fremdeles hjemme med minste som ennå ikke har bikket året. Skal være hjemme et halvt år til, også pga 4-åringen som krever en del ekstra oppfølging for tiden (det siste halvåret skal deles 50/50 mellom mannen og meg). Jeg kommer til å jobbe 80 % fra minste sin bhg-start, for å kunne ha minste + evt mellomste hjemme/hente eldste tidlig på skolen på onsdagene. Da slipper vi utslitte barn mot slutten av uka. Anonymkode: 560a5...deb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant. Èn kolikkbaby er mer slitsomt enn to uten kolikk, f.eks. Anonymkode: 51333...463 Er forskjell på kolikkbarn også. Fikk selv ekstremversjonen av kolikkbarn på førstemann. Da er du ferdig med barseltid for godt etterpå for å si det sånn. Anonymkode: d0b72...be2 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles hjemme med minste som ennå ikke har bikket året. Skal være hjemme et halvt år til, også pga 4-åringen som krever en del ekstra oppfølging for tiden (det siste halvåret skal deles 50/50 mellom mannen og meg). Jeg kommer til å jobbe 80 % fra minste sin bhg-start, for å kunne ha minste + evt mellomste hjemme/hente eldste tidlig på skolen på onsdagene. Da slipper vi utslitte barn mot slutten av uka. Anonymkode: 560a5...deb Imponerende! At dere klarer å bevare parforholdet..!! Anonymkode: 2535f...b66
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 Min venninne fikk fire barn på under fem år, ikke planlagt. Det går (i betydningen at det ikke er helt kaos og de klarer å jobbe fullt begge to. Yngste er tre år nå), men hun sier hemmeligheten er vaskehjelp, hjemkjøring av varer, og veldig involverte besteforeldre. Jeg har også fire barn, men ikke like tett. To som går i slutten av barneskolen, en på 4 og en på snart 3. Jeg er litt glad for at de ikke er tettere, selv om det blir andre typer problemstilling med større aldersforskjell. Begge de minste krever mye oppmerksomhet fremdeles, det tar tid å legge dem, minstemann er fremdeles sånn som er overalt hele tiden og må passes på. De er skjønne barn, ingen helseproblemer, blide og glade, men hadde jeg hatt dobbelt opp ville jeg slitt med kapasiteten, rett og slett. Anonymkode: bb9ac...685
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en som har fire barn under 5 år og hun fikser det fint ved siden av eget firma, trening og pleie mannen sin når han kommer hjem. Anonymkode: 2535f...b66 Hvordan fikser den pleietrengende mannen det da? Anonymkode: fd079...865 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå