Gå til innhold

Venninne trøbbel, jeg vet ikke hvorfor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Historien er litt innviklet men jeg hadde avtalt å møte venninne A i dag. Jeg blir kontaktet av venninne B som ønsket å møte meg samtidig. Jeg sa dette var greit og jeg sender B meld om at vi kan møte henne kl 1230. Jeg forklarer også at venninne A har time hos tannlege 1130 men at hun skal hente meg etter timen.  Dette gir jeg beskjed om torsdag kveld.

Det viser seg i går at venninne A er litt forsinket hos tannlegen og dette forklarer jeg venninne B. Jeg får meld om at dette er greit, og hun ber meg si fra. Jeg sier i fra så fort jeg har hørt fra A. Jeg hører fra A ca 1215 med beskjed om at hun henter meg ca 1235. Jeg forteller B at jeg blir hentet ca 1235 og at vi kan møte henne i byen kl 1245 ca. Jeg sender en ny meld når vi har kommet til byen til B og sier at vi er der. Jeg får da en meld av person B der hvor hun skriver at hun fant noen andre å henge med, fordi hun ikke orket å bli tullet med...

Jeg ble egentlig veldig satt ut av hennes oppførsel. Hun skrev at det var greit med den lille forsinkelen.. og så plutselig blir jeg den store stygge ulven? Jeg var ærlig med henne og sa i fra. Hadde vi vært 16 åringer så mulig jeg hadde skjønt det, men vi er i 30 årene..

Hva syns dere?

Anonymkode: 12bbe...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke brydd meg mye om det gitt. Jeg hadde bare svart Ok og ikke tatt mer kontakt før hun tok kontakt med meg først.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne B var altså inneforstått med at A skulle på tannlegetime først og fikk i tillegg beskjed om forsinkelse. Og du informerte hele tiden. Og avtalen endte opp med å bli forskjøvet 15 minutter etter opprinnelig avtale. Ingen grunn for B å bli sur/fornærmet altså. Bare å overse, du gjorde ingenting galt.

Anonymkode: 8d1f7...904

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Historien er litt innviklet men jeg hadde avtalt å møte venninne A i dag. Jeg blir kontaktet av venninne B som ønsket å møte meg samtidig. Jeg sa dette var greit og jeg sender B meld om at vi kan møte henne kl 1230. Jeg forklarer også at venninne A har time hos tannlege 1130 men at hun skal hente meg etter timen.  Dette gir jeg beskjed om torsdag kveld.

Det viser seg i går at venninne A er litt forsinket hos tannlegen og dette forklarer jeg venninne B. Jeg får meld om at dette er greit, og hun ber meg si fra. Jeg sier i fra så fort jeg har hørt fra A. Jeg hører fra A ca 1215 med beskjed om at hun henter meg ca 1235. Jeg forteller B at jeg blir hentet ca 1235 og at vi kan møte henne i byen kl 1245 ca. Jeg sender en ny meld når vi har kommet til byen til B og sier at vi er der. Jeg får da en meld av person B der hvor hun skriver at hun fant noen andre å henge med, fordi hun ikke orket å bli tullet med...

Jeg ble egentlig veldig satt ut av hennes oppførsel. Hun skrev at det var greit med den lille forsinkelen.. og så plutselig blir jeg den store stygge ulven? Jeg var ærlig med henne og sa i fra. Hadde vi vært 16 åringer så mulig jeg hadde skjønt det, men vi er i 30 årene..

Hva syns dere?

Anonymkode: 12bbe...0e8

Fryktelig hårsår frøken den venninne B.

Anonymkode: 2ba30...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, EvaLena skrev:

Hadde ikke brydd meg mye om det gitt. Jeg hadde bare svart Ok og ikke tatt mer kontakt før hun tok kontakt med meg først.

Dette.

Som mann som leser disse trådene om venninneproblemer på kvinneguiden; Ideen om at dersom kvinner styrer verden ville vi opplevd fred på jorden - det kan bare legges dødt med en gang. Vi hadde hatt et FN hvor ingen kunne snakket med hverandre pga pågående stormer i vannglass..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...