Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere!

Jeg har en case jeg er så innmari usikker på, og trenger litt råd på veien.

Denne høsten har jeg drevet å datet en fyr siden august. Totalt har vi vært på 5 dater.

Jeg har egentlig følt litt at jeg ikke har kommet inn på han, og derfor ikke turt å slippe han innpå meg, og var egentlig klar for å gi slipp på han, og innse at det ikke ville føre noen vei. Jeg spurte derfor om han ville være med på tur ellerno to dager etter, med den tanken om at vi da kunne få snakka litt bare vi to uten alle forstyrrelsene på cafe. Han kunne ikke, og spurte om jeg heller ville være med på en tur på byen på kvelden. Jeg sa ja til det, og jeg opplevde kvelden som fantastisk! Vi brukte tid på å bli kjent, og jeg følte at jeg egentlig kom litt under huden på han da. Vi var sammen over 5 timer, og tiden bare fløy. Etter det ville jeg ikke gi slipp på han lengre, og er nok fortsatt ganske betatt.

Nå svarer han nesten ikke på meldinger eller snaps - kun når jeg sender direkte spørsmål og noen få ganger ellers. Han har egentlig vært sånn så lenge jeg har kjent han, men det gjør meg også så veldig usikker på hva han mener om datene, og hva han ønsker å få ut av de.

Jeg har fortalt han at jeg er på besøk i hjembyen hans nå, og har egentlig lyst å møte han igjen imorgen eller søndag, men jeg er redd jeg skal være for masete eller ikke ta ett eller annet subtilt hint. Burde jeg sende han en melding og høre om han har tid? Burde jeg evt. også spørre han litt om hva han tenker om datene, eller bør jeg bare la det gå sin gang og heller se det an? Jeg liker han mer og mer, og har ikke lyst å miste han nå på "innspurten".

Det var en kort oppsummering, så det ikke skal bli for langt.. Håper dere har noen gode råd eller tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan spørre han, hvorfor skulle det være masete? For min egen del er 5 dater alt for tidlig å ta "praten" om hvor dette går, men du kan jo spørre forsiktig hva han er ute etter osv. 

Anonymkode: 43f56...2b2

Skrevet

Det er ikke masete å spørre, det er din rett å vite intensjonene hans sånn at du ikke kaster bort tid og følelser, men i mine ører så virker det som at han der ikke vil ha noe seriøst, han vil ha en bootycall og en fuckfriend han kan henge med på byen og kommunisere med når det passer han, siden han kun vil møte deg på kvelden og bare svarer når han gidder. 

Anonymkode: a6f7b...877

Skrevet

Jeg har vel for så vidt også tenkt at vi ikke må ta "praten" nå, men at jeg gjerne vil høre hva han tenker, og hva han er ute etter. Egentlig bare høre litt om hva han tenker om de gangene vi har møttes osv. Han er jo veldig god når vi møtes og er sammen, men føler kanskje at responsen ellers ikke er så god. Nå skal det sies at mye av kommunikasjonen er på snapchat, og jeg er alltid på topplista hans uansett hvor lite vi snapper. Han er kanskje ikke den mest aktive liksom..

Jeg tror derimot ikke han bare vil ha en bootycall eller fuckfriend, i og med at vi aldri har gjort noe annet enn klemming. Også har vi møttes tidlig på ettermiddagen også, ikke bare på kveldstid. Det skal sies at at han jobber fryktelig mye, også i helgene, så han har nok også behov for å hvile litt. Det er i alle fall det jeg forsøker å fortelle meg selv :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...