AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Jeg er utdannet helsesekretær, som vil si at jeg har en 3 årig helsefaglig utdannelse fra videregående. Har siden jeg var ferdig opparbeidet meg 5 års ansiennitet i helseyrket - men som «miljøarbeider». I tillegg har jeg noen kurs (medisinkurs, og flere om psykisk utviklingshemminger). Nå vurderer jeg å søke på vernepleien, med realkompetanse siden jeg ikke har generell studiekompetanse. Vet dette med å legge ved alt som kan ha noe å si for inntaket i søknaden - og motivasjonsbrevet. Men er det noen som har erfaringer med noenlunde samme utgangspunkt? Eller andre som har peiling - som vet om det overhode er noen mulighet for å komme inn med dette grunnlaget? Kan nevnes at jeg også har omsorgen for et barn på 9 år 😊 Anonymkode: f0327...cba
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Dytter litt på denne 😊 Anonymkode: f0327...cba
illnevertell Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Har ikke noe erfaring selv, men har 2 venninner som kom inn på realkompetanse. De hadde yrkesfag + jobbet noen år med noe som var relevant til yrket. Håper noen kan svare deg mer utfyllende 😊
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Vernepleiere gjør ofte mye stell og bleieskift bare så du er klar over det. Anonymkode: 5a81c...358
fresia Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vernepleiere gjør ofte mye stell og bleieskift bare så du er klar over det. Anonymkode: 5a81c...358 for en tåpelig påstand. hva har dette med trådstarters problemstilling å gjøre? jeg studerer vernepleie og veit i hvert fall om ei som kom inn på realkompetanse som hadde mindre erfaring/ansiennitet enn deg ts
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 37 minutter siden, fresia skrev: for en tåpelig påstand. hva har dette med trådstarters problemstilling å gjøre? jeg studerer vernepleie og veit i hvert fall om ei som kom inn på realkompetanse som hadde mindre erfaring/ansiennitet enn deg ts Takk for svar 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vernepleiere gjør ofte mye stell og bleieskift bare så du er klar over det. Anonymkode: 5a81c...358 Off topic du... men hva så? Anonymkode: f0327...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå