AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Nysgjerrig bare, hva i alle dager er det som får en katt til å oppføre seg slik? https://youtu.be/6TexHlhkFw4?t=347 Den virker sint, men ikke redd. Bare sint. Eller... er den redd? Anonymkode: 4e418...da6
Perelandra Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Stakkars katt, den virker livredd. Det gjør vondt å se på. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: Stakkars katt, den virker livredd. Det gjør vondt å se på. Men ville katten ikke ha løpt unna i så fall? Eller "gjort seg stor"? I stedet mjauer den bare? Jeg forstår ikke det helt. Men det er også en måte for katter å reagere på når de er redde? Å mjaue sånn? Anonymkode: 4e418...da6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Den virker redd. Ser ut som at det er snakk om hans område. Han vokter over sitt territorium. Hadde han vært ute så hadde den nok angrepet. Men ved å bli sperret inne så har den null kontroll. Og reagerer da med frykt. Anonymkode: f83f4...d95 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 Jeg syns den virker forvirret, glad for å se mannen men rasende på, og sikkert redd for hunden. Ser ut som den mjauer mere vanlig til den ser hunden, og faktisk også snur seg til den som filmer liksom "ser du at han har HUND MED???" Og når mannen strekker ut hånde til den virker den mere rolig igjen, ser ikke ut som den er redd eller sint på mannen. Anonymkode: 9b73e...cc0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den virker redd. Ser ut som at det er snakk om hans område. Han vokter over sitt territorium. Hadde han vært ute så hadde den nok angrepet. Men ved å bli sperret inne så har den null kontroll. Og reagerer da med frykt. Anonymkode: f83f4...d95 Det høres mer logisk ut. At den er sint for at denne mannen er på kattens territorium. Jeg synes også den virker mer sint enn redd. Men jeg vet ikke, jeg er ingen katte-ekspert. Spesiell reaksjon. Anonymkode: 4e418...da6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns den virker forvirret, glad for å se mannen men rasende på, og sikkert redd for hunden. Ser ut som den mjauer mere vanlig til den ser hunden, og faktisk også snur seg til den som filmer liksom "ser du at han har HUND MED???" Og når mannen strekker ut hånde til den virker den mere rolig igjen, ser ikke ut som den er redd eller sint på mannen. Anonymkode: 9b73e...cc0 Nja, katten snur seg når hun sier, "hyssssj", for å hvese tilbake. Jeg tror katten misforsto og derfor snudde seg til den med kamera. Anonymkode: 4e418...da6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Ørene er ikke lent tilbake, for øvrig, som katter gjør når de er redd-sinte. Anonymkode: 4e418...da6
Tvist Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Pussig reaksjon. Min katt reagerte veldig på mjauingen i alle fall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå