Rotta Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Jeg synes ikke i lyset, i mørket blir jeg rød. Jeg kan deles på midten, men ikke i to. Når jeg er syk blir jeg brun. Noen som aner hva dette kan være??
Gjest Pepsan ik innloggad Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Neeej! Herregud, har du svaret så sæg det!!!! Har suttit hela natten och tænkt (blir GAAALEN) men kommer inte på nåt... Snælla, befria mig!! :o :o :o
Gjest Hel Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Usj, dette kommer til å plage livet av meg. :klø:
Rotta Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2005 He he... Har ikke svaret, det er derfor jeg trenger hjelp. Blir sprø selv her! Fikk den av min mor som fikk den av ei annen dame. Og ingen av dem vet svaret!
Superlammet Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Finn ut hvem som har svaret, spor opp vedkommende og slå svaret ut av personen om du må!! Hvis du ikek vil gjør jeg det gladelig! :o :evil:
CheapChampagne Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Finn ut hvem som har svaret, spor opp vedkommende og slå svaret ut av personen om du må!! Hvis du ikek vil gjør jeg det gladelig! :o :evil: Jeg hjelper gjerne til!
CheapChampagne Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 :evil: INGEN som har noen forslag?? Det første jeg tenkte på var rumpe :o Synes ikke i lyset fordi folk går med klær. Blir rød i mørket fordi-??? Kan deles på midten, men ikke i to- ei rumpe er jo delt på midten, men ikke i to deler. Når jeg er syk blir jeg brun - dårlig i magen=diare/renneræv/sprutbæsj, rumpa blir brun) øøøh.. ??
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #8 Skrevet 1. februar 2005 :evil: INGEN som har noen forslag?? Det første jeg tenkte på var rumpe :o (...) Blir rød i mørket fordi-??? Fordi man har heftig sex med spanking
CheapChampagne Skrevet 1. februar 2005 #9 Skrevet 1. februar 2005 Fordi man har heftig sex med spanking JAAAA!!! Gåta er løst! Case closed.
Gjest Melk Skrevet 1. februar 2005 #10 Skrevet 1. februar 2005 Jeg synes ikke i lyset, i mørket blir jeg rød. Jeg kan deles på midten, men ikke i to. Når jeg er syk blir jeg brun. Noen som aner hva dette kan være?? Noe som har med ild å gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #11 Skrevet 1. februar 2005 Jammen? Spanking gjør seg da absolutt best i lyset! Ikke sant vel Wodan???
Superlammet Skrevet 1. februar 2005 #12 Skrevet 1. februar 2005 Man spænker ikke i mørket as.. "F@£$!! midt i ævve!!!!" Nei, spænking og det som hører med gjøres i lyset...
CheapChampagne Skrevet 1. februar 2005 #13 Skrevet 1. februar 2005 Man spænker ikke i mørket as.. "F@£$!! midt i ævve!!!!" Nei, spænking og det som hører med gjøres i lyset... Snakker du av erfaring eller??
Superlammet Skrevet 1. februar 2005 #14 Skrevet 1. februar 2005 Snakker du av erfaring eller?? Nei, for jeg spænker aldri med lyset av..
Gjest annema Skrevet 1. februar 2005 #15 Skrevet 1. februar 2005 Noe som har med ild å gjøre? Men ild kan jo også ses når det er lyst. "Når jeg er syk blir jeg brun" må jo bety at det er snakk om noe levende (siden det kan bli sykt). Menneske, dyr, fugl, fisk, planter, sopp....osv. Og når vi får svaret (om enn noen gang)..så er det selvfølgelig helt innlysende hva det er
Rotta Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2005 Mange kreative svar her! Tenkte litt på hjerte. Det er jo delt på midten, men resten stemmer ikke så bra. Fryktelig irriterende!
Gjest Catwoman Skrevet 1. februar 2005 #18 Skrevet 1. februar 2005 dette er nok en av disse berømmelige gåtene uten noen fasit.
Gjest Andromeda Skrevet 2. februar 2005 #19 Skrevet 2. februar 2005 Jeg synes ikke i lyset, i mørket blir jeg rød. Jeg kan deles på midten, men ikke i to. Når jeg er syk blir jeg brun. Jeg tenker på månen, synes ikke når det er lyst, kan deles på midten (halvmåne) men deles ikke i to.. Kan kanskje være rød av og til... Men brun? Den er litt brunaktig ved formørkelse, men da er den vel ikke syk?? Noen bedre forslag?
Samantha Skrevet 2. februar 2005 #20 Skrevet 2. februar 2005 Eg kjem til å tørne om ingen finn svaret snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå