Anonym-bruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 for ca 7 år siden var jeg sammen med en fantastisk mann. Vi var kun sammen i 2 måneder og dette var et avstandsforhold, så det var ikke veldig seriøst. Likevel var det et veldig fint forhold, jeg følte meg sett og vi hadde det gøy sammen. Det var han som gjorde det slutt, da han var usikker på følelsene sine og hva han egentlig ville. For noen uker siden fikk jeg melding av han. Vi har ikke hatt kontakt på flere år. Vi skrev da litt frem og tilbake om hvordan vi hadde det. Han skrev så at han angret veldig på at han hadde gjort det slutt, han tenker mye på meg. For noen dager siden skrev han til meg om en drøm han hadde hatt om meg og han. Og når han våknet savnet han meg veldig. Sendte meg også et bilde av oss han tok da vi var sammen. Det jeg nå stusser litt over er at han fremdeles etter alle disse årene husker små ting om meg som jeg fortalte han da. Han husket bursdagen min og andre personlige ting jeg delte med han. Han sier han ønsker å treffe meg igjen. Og skriver: kanskje gir skjebnen oss en ny sjanse. Jeg er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Føler han er litt intens, og lurer egentlig litt på hvordan han kan huske alle disse småtingene etter 7 år fra hverandre. Hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Hva føler du selv og hva ønsker du selv? Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon.. Hvorfor kommer han så lenge etterpå, tok det han virkelig 7 år å finne ut at han ønsket å satse med deg? Jeg er kanskje dømmende nå, men jeg hadde nok tenkt at han ikke har funnet noen andre og nå "resirkulerer". Men hadde jeg tenkt på denne mannen og at ting hadde vært fint, så kunne jeg nok møtt han for å få pratet litt og sett hvordan kjemien og følelsen var etter så lenge. Kanskje blomstrer kjærligheten, kanskje ser du at ting ikke var så greit for 7 år siden likevel. Anonymkode: f7172...886
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva føler du selv og hva ønsker du selv? Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon.. Hvorfor kommer han så lenge etterpå, tok det han virkelig 7 år å finne ut at han ønsket å satse med deg? Jeg er kanskje dømmende nå, men jeg hadde nok tenkt at han ikke har funnet noen andre og nå "resirkulerer". Men hadde jeg tenkt på denne mannen og at ting hadde vært fint, så kunne jeg nok møtt han for å få pratet litt og sett hvordan kjemien og følelsen var etter så lenge. Kanskje blomstrer kjærligheten, kanskje ser du at ting ikke var så greit for 7 år siden likevel. Anonymkode: f7172...886 Jeg har jo lyst til å treffe han igjen. Det er gått mange år så vet jo ikke hvordan det hadde gått denne gangen Det jeg egentlig syns er litt merkelig er at han husker meg så godt etter alle disse årene. Selv om det er en god følelse også å vite at han tenker på meg:)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Jeg hadde truffet ham. På 7 år så har dere begge utviklet dere og forandret dere. Ta den kaffen for å avklare. Enten er det noe eller så kan du legge det bak deg. Anonymkode: c8371...cf3 1
petterm Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Jeg har jo lyst til å treffe han igjen. Det er gått mange år så vet jo ikke hvordan det hadde gått denne gangen Det jeg egentlig syns er litt merkelig er at han husker meg så godt etter alle disse årene. Selv om det er en god følelse også å vite at han tenker på meg:) Hva har du å tape? Det kan være tilfeldigheter som gjør at du ikke har hørt noe på 7 år. En gammel mann sa en gang til meg: Jeg har angret mer på ting jeg ikke har gjort, enn på ting jeg har gjort. Det at han husker detaljer om deg må jo bety at du er noe spesielt for ham. God for it. 1
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2017 16 minutter siden, petterm skrev: Hva har du å tape? Det kan være tilfeldigheter som gjør at du ikke har hørt noe på 7 år. En gammel mann sa en gang til meg: Jeg har angret mer på ting jeg ikke har gjort, enn på ting jeg har gjort. Det at han husker detaljer om deg må jo bety at du er noe spesielt for ham. God for it. Det er sant, man angrer gjerne på det man ikke turte å gjøre! Jeg er hvert fall blitt mer trygg på meg selv på disse årene, så kan hende det ville fungert denne gangen. Han er absolutt verdt et forsøk til ;-)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Han føler kanskje sorg over å ha blitt droppet av en annen, da er sjanser man en gang hadde en god trøst og en mulighet til å rømme fra de vonde tankene og få fokus på noe annet. At det er noen som i første omgang ble droppet, altså noen som ikke gav noen stor følelse, det får heller være for en ny affære med vedkommende hjelper for å få annet fokus enn sorgen. Jeg tror han kommer og forsvinner like raskt igjen når han ikke trenger deg mer, han fikk aldri den store følelsen for deg og det får han ikke denne gangen heller. Har vært der selv. Anonymkode: 834d7...14e 2
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han føler kanskje sorg over å ha blitt droppet av en annen, da er sjanser man en gang hadde en god trøst og en mulighet til å rømme fra de vonde tankene og få fokus på noe annet. At det er noen som i første omgang ble droppet, altså noen som ikke gav noen stor følelse, det får heller være for en ny affære med vedkommende hjelper for å få annet fokus enn sorgen. Jeg tror han kommer og forsvinner like raskt igjen når han ikke trenger deg mer, han fikk aldri den store følelsen for deg og det får han ikke denne gangen heller. Har vært der selv. Anonymkode: 834d7...14e Det samme har jeg tenkt. Jeg ble sammen med en annen ikke så lenge etter, han sa da til meg det var synd jeg fikk kjæreste så fort, og at han angret på at han hadde slått opp. Jeg er veldig usikker egentlig.. på hva han egentlig vil.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Ta den kaffen, og fortell oss hvordan det gikk! :-) Anonymkode: a9025...419 1
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta den kaffen, og fortell oss hvordan det gikk! :-) Anonymkode: a9025...419 Skal gjøre Det! :-) kommer nok alltid til å lure på hva som kunne skjedd om jeg ikke gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 Du har jo tydeligvis satt spor da Hvis du er singel og vil treffe han så gjør det, og bli kjent med han på nytt igjen og se hva som skjer. Ikke gå inn i det med mål om å bli sammen igjen, men å bli kjent på nytt . Dere kan jo ikke ha kjent hverandre så godt på 2 mnd , og man forandrer seg veldig mye på 7 år. Anonymkode: ae0d6...af5
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo tydeligvis satt spor da Hvis du er singel og vil treffe han så gjør det, og bli kjent med han på nytt igjen og se hva som skjer. Ikke gå inn i det med mål om å bli sammen igjen, men å bli kjent på nytt . Dere kan jo ikke ha kjent hverandre så godt på 2 mnd , og man forandrer seg veldig mye på 7 år. Anonymkode: ae0d6...af5 Vi kjente ikke hverandre så veldig godt. Det var avstands forhold og avstanden var absolutt en utfordring. Vi så hverandre veldig sjelden. Avstanden har ikke endret seg, men håper vi kan få det til likevel. I hvertfall, som du skrev, bli kjent med hverandre på nytt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 Jeg tror du vil vite etter det møtet hva du vil gjøre om ting kjennes usikkert nå. Men, en regel jeg forsøker å huske på er at nøling egentlig er et nei i mange tilfeller. Jeg vet ikke hvordan det er for andre men for meg er det virkelig slik. Lykke til hvertfall! Anonymkode: 1ae43...672
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du vil vite etter det møtet hva du vil gjøre om ting kjennes usikkert nå. Men, en regel jeg forsøker å huske på er at nøling egentlig er et nei i mange tilfeller. Jeg vet ikke hvordan det er for andre men for meg er det virkelig slik. Lykke til hvertfall! Anonymkode: 1ae43...672 Den erfaringen har jeg også gjort meg mange ganger. Hvis man er usikker allerede fra starten av, så er svaret et helt klart nei. Anonymkode: 1b879...e93
Anonym-bruker Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #15 Skrevet 9. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den erfaringen har jeg også gjort meg mange ganger. Hvis man er usikker allerede fra starten av, så er svaret et helt klart nei. Anonymkode: 1b879...e93 Enig i det. Jeg er ikke usikker på om jeg liker han, syns det var trist det ble slutt og kan se for meg at vi kunne fått det fint sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå