AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Hvilke tegn, vil du si, er sikre tegn på at noen er interessert i deg? (Uten at de sier det i klartekst) hvilke tegn gir dere når dere liker/er interessert i en person? Anonymkode: 3a0b5...5a7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Man bare merker det. Måten han ser på deg på, måten han oppfører seg når du er rundt han, måten han prøver å komme inntil deg, snakker til deg osv. Alle de små tingene man gjør mot noen man liker som man ikke har kontroll over. Anonymkode: e328e...5c0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Du merker det på selve interessen fra personen. Anonymkode: 1339e...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Ord og handling samsvarer, har aldri måtte vente mer enn 5 min på svar fra en melding, aldri måtte kjempe meg til oppmerksomhet, aldri gått så lenge og "lurt" på hva dette var, innsatsen han legger ned i meg er tydelig, du bare føler deg elsket rett og slett. Du blir varm. Anonymkode: 49b13...f65 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 At han oppfører seg som en ekte mann og sier det rett ut. Anonymkode: 5dc37...2e1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Når en mann liker deg trenger du ikke lete etter tegn. Du vet det. Anonymkode: 3688b...596 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ord og handling samsvarer, har aldri måtte vente mer enn 5 min på svar fra en melding, aldri måtte kjempe meg til oppmerksomhet, aldri gått så lenge og "lurt" på hva dette var, innsatsen han legger ned i meg er tydelig, du bare føler deg elsket rett og slett. Du blir varm. Anonymkode: 49b13...f65 Så personen kan altså ikke ha en jobb eller et liv utenom siden han ikke må bruke mer enn 5 minutt på å svare Anonymkode: 022c8...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når en mann liker deg trenger du ikke lete etter tegn. Du vet det. Anonymkode: 3688b...596 Alle mennesker er ikke like. Vi er enkeltindivider så ikke dra alle under en kam. Exen min feks viste liten interesse, fordi han hadde dårlig selvtillit. Anonymkode: 022c8...dc4 1
Gjest Made4u Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Hvis noen gjør sitt ytterste for å skulle gi oppmerksomhet til noen så vil jeg si at da har dem en sterk interesse for den de gir denne oppmerksomheten, f.eks. at personen omprioriterer egne gjøremål for å få tid til den andre, svarer den andre så raskt det lar seg gjøre (svarer den interessen er der for først dersom vedkommende har fått flere meldinger), om vedkommende legger fra seg annet og lar det vente - bare for å gi den andre oppmerksomhet m.m. Selv blir jeg litt tulling dersom jag fatter interesse for noen, i alle fall dersom det er romantisk. Uten tvil er hun da den jeg virkelig gjør tiltak for å gi oppmerksomhet, tiltak jeg ikke ville gjort for noen annen. Er man interessert i noen så strekker man seg altså lenger i alt for den man er interessert i, og det burde jo være fullt merkbart. En gang når jeg var yngre så gikk jeg fra klokken var 23:00 på kvelden til 10:00 på formiddagen, 11 timer i strekk det en fredag (natt til lørdag). Det var midtvinters og det var kaldt og mørkt den natten, men jeg bare måtte ta en turen for jeg skulle se henne jeg var interessert i den gangen, at jeg nærmest var for sjenert til å snakke med henne endret ikke det, det var verdt slitet bare å få se henne på den bygdefesten. Var litt uerfaren og sjenert den gangen, ante ikke hvordan å kommunisere med søte jenter, så jeg tok aldri noen initiativer overfor henne og kom jo ingen vei med henne. En gang ba hun meg derimot med på tur, å gå tur med HENNE var da så skummelt men samtidig også så spennende at jeg nesten ikke fikk til å snakke med henne. Ingenting falt seg naturlig for meg på den turen, jeg sa så få og dumme ting. Hun spurte meg sågar rett ut om jeg likte henne, sa at bestevenninnen hennes som var sammen med mn bestekamerat hadde sagt det, da ble jeg så redd at jeg fornektet det og sa at jeg likte ei annen selv om det ikke var sant... Fått litt mer erfaring og blitt noe eldre siden den gang, nå er ikke hunnkjønn like skumle mer. Vil betegne meg selv som en som har enkelt for å si hva jeg føler for noen i dag og at jeg er flink å ordlegge meg så dama skjønner at jeg er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå