AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Hvordan bli bedre kjent/ta kontakt med en fyr som er litt sjenert når man også er litt sjenert selv? Liker ikke være den som tar styringen når man vil bli kjent/holder på med en person. Synes det er vanskelig når begge gir tegn til at vi liker hverandre, men det stopper liksom opp på samtaler i forbifarten på jobb og festlige lag sammen med andre.. noen tegn jeg kan gi/Evt gjøre om jeg vil bli bedre kjent med han uten å være så veldig på? Anonymkode: 2db55...30a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Hvorfor liker du han? Er han ikke frempå og tar styringen er han ikke en mann. Anonymkode: 9f2ea...47a 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Han tar styringen i andre ting, på jobb og sånt er han veldig flink til å organisere/styre. Men når vi to snakker sammen alene er han mer tilbakeholden.. ts Anonymkode: 2db55...30a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 Ta motet til deg og snakk med han. Det er ikke farlig. Anonymkode: bb5fe...f10 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han tar styringen i andre ting, på jobb og sånt er han veldig flink til å organisere/styre. Men når vi to snakker sammen alene er han mer tilbakeholden.. ts Anonymkode: 2db55...30a Kanskje han ikke er interessert? Anonymkode: 599c8...056 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #6 Skrevet 8. desember 2017 Hjelper ofte å ha en aktivitet eller gjøre noe man kan snakke om for å bli litt bedre kjent. Gå en tur, kino, spille et spill eller slike ting. Anonymkode: 4beb0...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han ikke er interessert? Anonymkode: 599c8...056 Eller kanskje han er det? Selv om jeg er jente er jeg blir jeg enda mer sjenert når jeg er sammen med noen jeg liker i starten. Jeg er også slik TS beskriver. Tar styring ellers, veldig glad i å organisere, men med menn så jo mer jeg liker de jo mer sjenert blir jeg. Eksempel jeg har ingen problemer med å prate for meg på i andre situasjoner, men med menn jeg er interessert i blir det bare tull. Føles det ut som da. Anonymkode: 21173...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Om du ikke vil være direkte og åpenbart invitere til date, men dere har lik filmsmak så er det ikke nødvendigvis verre enn at du i forbifarten på jobb nevner at du plutselig sitter med en billett til overs til en film og tenkte på han. En liten hvit en, men hva betyr det annet enn kanskje en søt historie om det blir noe mer? Anonymkode: d05ab...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå