Gå til innhold

utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Har fått i oppgave fra forloveren min å lage ei liste over folk jeg kunne tenke meg å ha i utdrikningslaget mitt. Hvor mange er det vanlig å ta med på ei slik liste??? Ho kjenner ikke de jeg gikk sammen med på skolen.. skal jeg skrive op alle, bare for å ha de med??? Hadde jo vært gøy om de kom da.. Men det kan jo bli veldig mange etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt de som også er invitert i bryllupet.

Skrevet

Tror det er mest vanlig å invitere de som kommer i bryllupet og som du ønsket at skal være der.

Jeg har tenkt til å si hvem som kan være, og hvem a disse som eventuelt kan kuttes ut, hvis hun bare vil arrangere noe lite. Det er jo noen man ikke har så mye kontakt med eller som bor langt unna.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har gitt min forlover nr til mine venninner som hun ikke kjenner.

Sendte en meld til dem på forhånd å spurte om de ville at jeg skulle gi forlovern min nr dems.

Skrevet

Jeg inviterte alle de som ble invitert i bryllupet, men også enkelte andre. Skriv opp alle du har lyst til å ha med i utdrikkingslaget ditt. Så blir det opp til forloveren din å invitere, evt kutte etter å ha pratet med deg :)

Skrevet

Jeg og skrev en liste over de som jeg ville ha i utdrikningslaget, men "prioriterte" de litt. Så er det opp til forloveren min og velge om det skal være et stort eller lite utdrikningslag.

Skrevet

Lag en liste med:

-de som er invitert til bryllupet

-andre venninner ("prioritert" rekkefølge hvis du vil skrive opp mange)

-ev. kusiner etc fra familien...

så kan forloveren selv velge litt hvor langt nedover/utover i listene hun vil gå, avhengig av hva de skal finne på til deg

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir nok og skrive opp de jeg er mest sammen med, og de er alle invitert i bryllupet.

Skrevet
Lag en liste med:

-de som er invitert til bryllupet

-andre venninner ("prioritert" rekkefølge hvis du vil skrive opp mange)

-ev. kusiner etc fra familien...

så kan forloveren selv velge litt hvor langt nedover/utover i listene hun vil gå, avhengig av hva de skal finne på til deg

Enig!

Skrevet

Synes det virker søkt og frekt å invitere folk til utdrikkingslag dersom de ikke er invitert i bryllupet.

Unntaket er selvsagt dersom du bare skal ha et bittelite bryllup med nærmeste familie.

Skrevet
Synes det virker søkt og frekt å invitere folk til utdrikkingslag dersom de ikke er invitert i bryllupet.

Unntaket er selvsagt dersom du bare skal ha et bittelite bryllup med nærmeste familie.

Jeg forstår ikke hvorfor det er søkt og frekt å invitere folk i utdrikkningslaget som en ikke inviterer i bryllupet. Selvom vi skal ha et "passe stort" bryllup med både familie og venner, har jeg gode venninner som jeg ikke har mulighet til å invitere, men som det hadde vært gøy å dele utdrikkningslaget med.

Men det er jo bare slik jeg føler det....

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor det er søkt og frekt å invitere folk i utdrikkningslaget som en ikke inviterer i bryllupet. Selvom vi skal ha et "passe stort" bryllup med både familie og venner, har jeg gode venninner som jeg ikke har mulighet til å invitere, men som det hadde vært gøy å dele utdrikkningslaget med.

Men det er jo bare slik jeg føler det....

Enig

Skrevet

Har selv blitt invitert til utdrikningslag og ikke i bryllup og syns ikke det er så rart. Men i mitt tilfelle takket jeg nei fordi det var snakk om å leie inn stripper (noe jeg syns er dødsharry) og kostnade pr hode ble ganske høy. Gadd rett og slett ikke kaste bort mine penger på det opplegget siden jeg ikke skulle i bryllupsfesten.

Skrevet

Så rart... Dette satt vi også å diskuterte nå. Jeg skal være forlover for en av mine gode venniner og hun har en stoooooor vennekrets. Hun har pr dags dato ca 30 stykker på listen og da har hun ikke invitert noen fra jobben ennå.... Jeg mener det er helt greit å invitere til utdrikningslag fordi om de ikke kommer til festen.

Skrevet

Utdrikkingslag er jo en utmerket måte å feire "bryllupet" på sammen med gode venner, kolleger slekt osv. Gjerne med alle de som man ikke kan invitere i selve bryllupet i tillegg.

Det hele er jo opp til en selv og forlover, og om de inviterte ønsker/kan komme...

Skrevet

Alle vet jo at ikke " alle" kan bli invitert i et bryllup. Enten pga økonomi, plass, eller fordi man ikke er _så_ nær bruden/brudeparret.

Jeg ble selv invitert i utdrikningslaget til en kollega, selv om jeg ikke var invitert i bryllupet og det synes jeg var KJEMPEKOSLIG!! Da fikk vi kollegaene også en anledning til å feire hennes store begivenhet.

Skrevet

Jeg har skrevet en slik liste til min forlover...og tok med de av kollegaene mine jeg har mest kontakt med på jobben. Har bare jobbet der siden i høst, men trives godt sammen med disse jentene... Er det litt "rart" å skrive opp kollegaer som du ikke har kjent så lenge? Det er ikke så mange av venninnene mine som bor i nærheten... Men det er opp til forloveren min hvor mange hun vil ha med... Bare tenkte det kanskje ble litt rart å skrive opp kollegaer... :roll:

Skrevet

Hva med venninner av brudgommen? Og kjærester/ samboere til hans kamerater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...