AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Hva syns dere kvinner om at menn prater om deres underliv som låvedør, kaste en loff i bodø spektrum osv? Hørt mange som snakket om damer på denne måten. Hvis noen spør om hun jeg holder på med er trang, så utleverer jeg aldri dama. Hvorfor utleverer så mange av dere menn størrelsen på underlivet til dama, ons og ff? Er jo bare å finne seg ei ny hvis det er et problem. Anonymkode: cd7d2...cc1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Forskjellen er at kvinner kan stramme opp underlivet sitt. Menn, derimot, kan ikke vokse seg litt mer pikk. Anonymkode: da97e...611 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at kvinner kan stramme opp underlivet sitt. Menn, derimot, kan ikke vokse seg litt mer pikk. Anonymkode: da97e...611 Si det til alle damene som føles ut som ei låvedør. Knipeøvelser er oppskrytt og ikke noe som funker for de fleste. Spessielt etter fødsel. Anonymkode: cd7d2...cc1 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Si det til alle damene som føles ut som ei låvedør. Knipeøvelser er oppskrytt og ikke noe som funker for de fleste. Spessielt etter fødsel. Anonymkode: cd7d2...cc1 Heisann for en helomvending.. i hovedinnlegget hørtes da du ut om en oppvakt person som hadde (middels) gode holdninger, men du verden.. så fort kan det altså snu. Anonymkode: c427e...fed 12
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heisann for en helomvending.. i hovedinnlegget hørtes da du ut om en oppvakt person som hadde (middels) gode holdninger, men du verden.. så fort kan det altså snu. Anonymkode: c427e...fed Helomvending? Sier bare at man ikke skal utlevere en partner til kompiser. Bedre å finne ei ny dame hvis det er et problem. Anonymkode: cd7d2...cc1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #6 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helomvending? Sier bare at man ikke skal utlevere en partner til kompiser. Bedre å finne ei ny dame hvis det er et problem. Anonymkode: cd7d2...cc1 Å advare mot ei dame som f.eks. er helt psyko og kan få for seg å angripe en med kniv, hvis hun blir sint, er ikke å utlever. Samme med ei kvinne som er helt slapp nedentil. Anonymkode: da97e...611
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Skrevet 8. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at kvinner kan stramme opp underlivet sitt. Menn, derimot, kan ikke vokse seg litt mer pikk. Anonymkode: da97e...611 Det finnes penisforstørrelse og penisfortykkelse for menn. Men ja helt enig i at man ikke skal utlevere partnere sine til andre. Sexliv er en privatsak og det samme er andres kropper og underliv. Er ingen som gjør det i virkeligheten tror jeg, men det er lett på nett å snakke om uidentifiserbare personer kanskje. Anonymkode: b01f0...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #8 Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å advare mot ei dame som f.eks. er helt psyko og kan få for seg å angripe en med kniv, hvis hun blir sint, er ikke å utlever. Samme med ei kvinne som er helt slapp nedentil. Anonymkode: da97e...611 Haha for en sammenligning, du virker litt småpsyko selv? En slapp vagina er da ingen faretrussel for folk eller kan stå på liv og død Anonymkode: b01f0...2ca 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #9 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes penisforstørrelse og penisfortykkelse for menn. Men ja helt enig i at man ikke skal utlevere partnere sine til andre. Sexliv er en privatsak og det samme er andres kropper og underliv. Er ingen som gjør det i virkeligheten tror jeg, men det er lett på nett å snakke om uidentifiserbare personer kanskje. Anonymkode: b01f0...2ca Jeg vet om hvilke damer i området her som har en stor brønn mellom bena. Det er ikke sånn det prates så mye om til vanlig, men i fylla prater alle om det. Anonymkode: da97e...611 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #10 Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha for en sammenligning, du virker litt småpsyko selv? En slapp vagina er da ingen faretrussel for folk eller kan stå på liv og død Anonymkode: b01f0...2ca Det er en skuffelse å kjøre på, så merker man ikke noe. Da merker jo hun heller ikke noe. Ingen som ønsker å føle at man har liten pikk. Selv om man vet at man ikke har det. Anonymkode: da97e...611
Minlillesky Skrevet 8. desember 2017 #11 Skrevet 8. desember 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syns dere kvinner om at menn prater om deres underliv som låvedør, kaste en loff i bodø spektrum osv? Hørt mange som snakket om damer på denne måten. Hvis noen spør om hun jeg holder på med er trang, så utleverer jeg aldri dama. Hvorfor utleverer så mange av dere menn størrelsen på underlivet til dama, ons og ff? Er jo bare å finne seg ei ny hvis det er et problem. Anonymkode: cd7d2...cc1 Menn som snakker nedlatende om kvinners underliv kaller jeg ikke for menn. Noen er trange, andre motsatt. Helt normalt. Menn respekterer privatliv ang sex og underliv, og de klarer til og med å oppføre seg i det sosiale, full eller ei. Ha litt respekt tenker jeg! Hvis det er et problem, så finner man seg en ny. Hvor vanskelig er det egentlig å oppføre seg som voksne mennesker med respekten i behold? 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #12 Skrevet 8. desember 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om hvilke damer i området her som har en stor brønn mellom bena. Det er ikke sånn det prates så mye om til vanlig, men i fylla prater alle om det. Anonymkode: da97e...611 Ja er spesiellt i fylla sånne ting kommer opp. Damene tror nok det bare er de som sitter å fniser om kukstørrelse, men kan love dere at menn prater mye om sånne ting over noen øl. Eneste forskjellen er at menn ikke snakker om dette med kvinner tilstede. Anonymkode: cd7d2...cc1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Skrevet 8. desember 2017 20 minutter siden, Minlillesky skrev: Menn som snakker nedlatende om kvinners underliv kaller jeg ikke for menn. Noen er trange, andre motsatt. Helt normalt. Menn respekterer privatliv ang sex og underliv, og de klarer til og med å oppføre seg i det sosiale, full eller ei. Ha litt respekt tenker jeg! Hvis det er et problem, så finner man seg en ny. Hvor vanskelig er det egentlig å oppføre seg som voksne mennesker med respekten i behold? Det snakkes om både kvinners og menn underliv i fylla hver helg. Kvinner er nok hakket værre og sier det tilogmed mens menn er tilstede at den må være stor og tykk, mens menn tar det med kompiser og advarer osv. Anonymkode: cd7d2...cc1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det snakkes om både kvinners og menn underliv i fylla hver helg. Kvinner er nok hakket værre og sier det tilogmed mens menn er tilstede at den må være stor og tykk, mens menn tar det med kompiser og advarer osv. Anonymkode: cd7d2...cc1 Hah for noen drittunger. Anonymkode: 0208f...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å advare mot ei dame som f.eks. er helt psyko og kan få for seg å angripe en med kniv, hvis hun blir sint, er ikke å utlever. Samme med ei kvinne som er helt slapp nedentil. Anonymkode: da97e...611 Hahaha! Det skumle mot å advare mot ei kvinne som er helt slapp nedentil er at du risikerer å avløre deg selv. De fleste kvinners underliv strammer seg automatisk av god (indre) stimulering - ikke bare når de når klimaks. Hadde du tatt deg tiden til å lære deg å fingre henne skikkelig, og ikke som en kløne, så hadde du kjent det. Disclaimer: jeg har ikke ligget med noen som har født, så det kan hende det er annerledes. Anonymkode: 766dd...2c0 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 Har blitt advart om kvinner som lukter "stramt" der nede, men aldri om vidde. Vel, kvinner prater jo de også, så det er vel slik det skal være. Anonymkode: b2c79...30b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at kvinner kan stramme opp underlivet sitt. Menn, derimot, kan ikke vokse seg litt mer pikk. Anonymkode: da97e...611 Det er nok langt i fra alltid man kan det nei. Særlig etter fødsler. En uting å snakke negativt om andre uansett hva og hvem. Anonymkode: 72ae3...e00 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 Bodø spektrum?? Anonymkode: 52df2...0da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå