AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #41 Skrevet 9. desember 2017 41 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det nok noe annet enn håret som er grunnen til at du er singel ...... Traff min man da jeg var 25. Han var 27. og hadde ikke hår. vel....sammen forsatt og nærmer oss 25 år. Lite hår på hode=mye testosteron Anonymkode: 82c01...0e4 Det gjør ikke noe om man mister håret hvis man har en hode\ansiktsform som passer det. Det er ikke gitt at alle har det - faktisk så er det ganske få som har det. Mulig din mann er heldig der og at det da ikke utgjør store forskjellen. Dette er jo hovedfaktoren oppi det hele og den må du nesten ta med i din konklusjon ...du skriver som om at det ikke skulle ha noe å si. Ikke særlig reflektert må jeg si.... Mister man håret og ikke har en hode\ansiktsform som passer et barbert hode så sier det seg vel selv at man kommer til å slite litt...dette må vel du også skjønne? ikke kan man gjøre så mye med det heller. Det samme som høyde osv..og det med at mye\lite hår på hode indikerer noe som testo nivåene så er det en myte som er så gammel nå at det ikke skulle være mulig å tro på det enda. Anonymkode: d1050...037 1
Gjest yeans Skrevet 9. desember 2017 #42 Skrevet 9. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare se på Rune Rudberg. Han får det til. Anonymkode: e7ec3...1d5 Æsj. Er håret veldig tynt så holder man det kort og i fasong, da ser det ofte bra ut. For mye lengde får det til å se tjafsete ut. Selv syns jeg mange gutter og menn kler diverse buzzcuts. Evt full buzz eller shavet. Har de veldig tynt hår eller antydning til måne er det best å fjerne mest mulig. Munkeklipp er ikke hot. Det bør menn skjønne.
Gjest Terence Skrevet 9. desember 2017 #43 Skrevet 9. desember 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såklart blir man begjært for den man er, både av utseende og perosnlighet. Alt annet er staffasje. Men sånne som deg har sannsynligvis aldri opplevd ekte nærhet. Fysisk begjær er en stor del av seksuell attraksjon all den tid mennesket har øyne å se med. Stygge menn vil aldri bli begjært fysisk av noen kvinne. Ergo har ikke stygge menn evne til å gi kvinner orgasme. Faktisk er det slik at stygge menn er en lidelse for kvinner å ha sex med. Fysisk begjær er en del av et normalt menneskes tenningsmønster. Det vil si at et forhold som er kjøpt og betalt fordi du har penger og status, ikke kan sidestilles med hvordan det naturlige forholdet mellom mann og kvinne skal være. Pseudotilværelse, rett og slett. Anonymkode: 282b5...e85 Du må nesten bestemme deg for hva du mener, og hva du vil si, før jeg gidder å investere tid i å diskutere videre med deg. Innlegget ditt er jo bare en eneste lang selvmotsigelse. Og så kan du gjerne utdype hva du mener med "sånne som meg". Og dersom vi først skal snakke om "meg" og "deg", vil jeg gjerne vite hva som skjedde deg i livet som gjorde deg så bitter. Så kan vi ta det derfra... Endret 9. desember 2017 av Terence
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #44 Skrevet 9. desember 2017 45 minutter siden, Terence skrev: Du må nesten bestemme deg for hva du mener, og hva du vil si, før jeg gidder å investere tid i å diskutere videre med deg. Innlegget ditt er jo bare en eneste lang selvmotsigelse. Og så kan du gjerne utdype hva du mener med "sånne som meg". Og dersom vi først skal snakke om "meg" og "deg", vil jeg gjerne vite hva som skjedde deg i livet som gjorde deg så bitter. Så kan vi ta det derfra... Utdyp hva du mener med "selvmotsigelser, takk. Bitterheten er på din banehalvdel, det er du som har erfaring med at stygghet kombinert med penger/status gir mulighet for å kjøpe seg "kjærlighet" Anonymkode: 282b5...e85 1
Gjest Terence Skrevet 9. desember 2017 #45 Skrevet 9. desember 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdyp hva du mener med "selvmotsigelser, takk. Bitterheten er på din banehalvdel, det er du som har erfaring med at stygghet kombinert med penger/status gir mulighet for å kjøpe seg "kjærlighet" Anonymkode: 282b5...e85 I første del av innlegget sier du at det handler om utseende og personlighet. Så skifter du over til å si at det kun handler om utseende i en lang og bitter tirade som virket å handle mest om deg selv. Og sånn ellers virker du alt for opphengt i en overromantisert forestilling om hva "kjærlighet" er for noe. Slapp av, det er bare en kjemisk reaksjon ment å få pattedyr til å ville forplante seg. Og den er 100% ekte uansett hvor den kommer fra. Og hva tror du egentlig at penger og status i denne sammenheng er for noe? Nettopp, det er et uttrykk for personlighet. Kvinner er ikke direkte interessert i penger og status, men de liker en vinner. Og det er akkurat det penger og status vitner om. Kjærligheten er ikke så komplisert og magisk som du skal ha det til. Den er tvert imot nokså primitiv, og det vil gjøre deg bare godt i livet å komme til fred med det faktumet. Romantikere blir nemlig aldri lykkelige i noe forhold, for de vil alltid forsøke å optimalisere noe som ikke blir mer optimalt enn det allerede er. Endret 9. desember 2017 av Terence
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #46 Skrevet 9. desember 2017 8 minutter siden, Terence skrev: I første del av innlegget sier du at det handler om utseende og personlighet. Så skifter du over til å si at det kun handler om utseende i en lang og bitter tirade som virket å handle mest om deg selv. Og sånn ellers virker du alt for opphengt i en overromantisert forestilling om hva "kjærlighet" er for noe. Slapp av, det er bare en kjemisk reaksjon ment å få pattedyr til å ville forplante seg. Og den er 100% ekte uansett hvor den kommer fra. Og hva tror du egentlig at penger og status i denne sammenheng er for noe? Nettopp, det er et uttrykk for personlighet. Kvinner er ikke direkte interessert i penger og status, men de liker en vinner. Og det er akkurat det penger og status vitner om. Kjærligheten er ikke så komplisert og magisk som du skal ha det til. Den er tvert imot nokså primitiv, og det vil gjøre deg bare godt i livet å komme til fred med det faktumet. Romantikere blir nemlig aldri lykkelige i noe forhold, for de vil alltid forsøke å optimalisere noe som ikke blir mer optimalt enn det allerede er. Klarer du ikke forholde deg til mer enn èn ting av gangen? Såklart handler fysisk attraksjon om å bli begjært for hvordan man ser ut. En stygg mann vil aldri oppleve at noen kvinne tenner på utseendet hans. Fysisk attraksjon er veldig viktig for seksuelt begjær. Kjærlighet er betydningsfullt for de som har opplevd den. At du ikke har opplevd kjærlighet er jo ganske trist, for deg. Men ikke bagatelliser hva kjærlighet betyr for resten av oss, som opplever at alt klaffer med partner, både fysisk og personlighetsmessig. Kjærlighet handler om tilknytning og tilhørighet. Fysisk attraksjon er derimot viktig for den seksuelle biten av forholdet. Og som vi alle vet, iallefall de av oss som har sex, så er sex limet i et parforhold. Kjærlighet tilsvarer en lettere psykotisk tilstand. Vi er biologisk programmert til å romantisere kjærlighet. Men selvsagt, for de som er stygge så er det lettest å klamre seg til "nøkternhet" om at penger og status har betydning. Dog: money can´t buy you love Anonymkode: 282b5...e85 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #47 Skrevet 9. desember 2017 Spiller ingen rolle om man vinner i noe, om så være seg i lotto eller VM i sjakk. Er du en stygg mann vil aldri en kvinne bli fysisk tiltrukket av deg og kan derfor aldri forelske seg i deg. Anonymkode: 282b5...e85
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #48 Skrevet 9. desember 2017 Masse usaklig som blir skrevet her. Kan moderator rydde i tråden, og andre svare direkte på spørsmålet? Ts- Anonymkode: 0a49d...cac 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #49 Skrevet 9. desember 2017 De som bagatelliserer kjærlighet og tror kjærlighet kun handler om forplantning, har nok aldri opplevd trygg tilknytning i barndommen, til sine foreldre. Fellesskap og tilknytning er nøkkelen. Men de som aldri har blitt elsket vil alltid reagere med å bagatellisere kjærlighet som fenomen. Tragisk Anonymkode: 282b5...e85 2
Duftavsommerregn Skrevet 10. desember 2017 #50 Skrevet 10. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mista vel håret sånn i 28års alderen veldig raskt og ble til at jeg måtte barbere alt vekk...det hadde ganske jævlig mye å si, det ble lite interesse fra det motsatte kjønn etter det. Det har litt å si om du kler et barbert hode eller om du ikke gjør det. Kler du ikke "barbert hode" så kler du vel ikke hentesveis heller:) Det var totalt uaktuelt for meg, og er det håret som er tellende ovenfor en partner, ja da får det bare være, da er det ikke verdt å satse på uansett. Nå er det 5 mm over alt
Duftavsommerregn Skrevet 10. desember 2017 #51 Skrevet 10. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ellers det betyr endel i varlg av partner, iallefall når det gjelder mann til mine barn. Tidlig hårtap er en psykisk påkjenning for menn og gjør de mindre attraktive. Prins William ser jo ikke bra ut for tiden, markant nedgang på attraktivitetsskalaen etter at fjonene begynte å forsvinne. Så man ønsker selvsagt ikke videreføre disse genene til egne sønner. Finnes nok av kjekke mannfolk MED håret i behold. ha ha ha må bare le! Hårtap er noe alle menn og faktisk kvinner merker litt ut i livet uansett, utrolig få som har manken hele livet ut, og da blir det bare en stor grå høysåte på skallen uansett. Har det slått deg at barna dine kan få slike gen fra deg, i kombinasjon med din mann uansett hårmanke eller ikke? Dagens dummeste innlegg på KG, og det er faktisk nesten en prestasjon.
Mynona Skrevet 12. desember 2017 #52 Skrevet 12. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod.
RoH Skrevet 13. desember 2017 #53 Skrevet 13. desember 2017 På 8.12.2017 den 22.47, Uffda skrev: For hvert eneste usikkerhetsmoment og kompleks du måtte ha så har jo hunsom kvinner flest garantert tre ganger så mange, så vissheten om det bør gi deg selvtillit og gi henne en følelse av underlegenhet som gjør at skavanker oversees. Sjarmklumpen
RoH Skrevet 13. desember 2017 #54 Skrevet 13. desember 2017 På 9.12.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev: Masse usaklig som blir skrevet her. Kan moderator rydde i tråden, og andre svare direkte på spørsmålet? Ts- Anonymkode: 0a49d...cac Fins jo neste ikke menn med lite hår som har damer.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #55 Skrevet 13. desember 2017 2 hours ago, RoH said: Fins jo neste ikke menn med lite hår som har damer. Det er ikke noe problem for de som passer\kler det men det er langt ifra alle som gjør det. Du vil aldri se "skallet" listet som en egen preferanse engang på dating sider. Anonymkode: d1050...037
RoH Skrevet 13. desember 2017 #56 Skrevet 13. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe problem for de som passer\kler det men det er langt ifra alle som gjør det. Du vil aldri se "skallet" listet som en egen preferanse engang på dating sider. Anonymkode: d1050...037 nei, det er nok ikke en fordel. men det går jo bra det også
draug 75 Skrevet 15. desember 2017 #57 Skrevet 15. desember 2017 Det kan jo sies slik. En mann som ikke har mer sjarm og personlighet at man legger merke til at han er skallet, er ikke noe å samle på likevel. Og kvinner osm ikke klarer å se forbi at en mann er skallet, de er ikke stort å samle på. Men det er i den ideelle verden. I virkeligheten er det annerledes. Det er ikke noen fordel å være skallet (akkurat som det ikke er noen fordel å bruke briller) så da får man kjøre noe annet fram i steden.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #58 Skrevet 15. desember 2017 7 timer siden, draug 75 skrev: Det kan jo sies slik. En mann som ikke har mer sjarm og personlighet at man legger merke til at han er skallet, er ikke noe å samle på likevel. Og kvinner osm ikke klarer å se forbi at en mann er skallet, de er ikke stort å samle på. Men det er i den ideelle verden. I virkeligheten er det annerledes. Det er ikke noen fordel å være skallet (akkurat som det ikke er noen fordel å bruke briller) så da får man kjøre noe annet fram i steden. Jeg skjønner ikke.. I den store sammenheng så er jo ikke (tykt) hår viktig, hår generelt. Ting er vel viktigere her i livet? Dessuten, tror jeg mange kvinner klarer å se forbi håret Husk det er mange oppegående kvinner, også. TS- Anonymkode: 0a49d...cac
draug 75 Skrevet 19. desember 2017 #59 Skrevet 19. desember 2017 På 15.12.2017 den 22.19, AnonymBruker skrev: I den store sammenheng så er jo ikke (tykt) hår viktig, hår generelt. Ting er vel viktigere her i livet? I den ideelle verden er det slik. I virkeligheten er det annerledes. Men som jeg sier, det går å selge seg selv inn på noe annet. Om da ikke den du ønsker deg har et generelt veto mot fleinskaller og mener at de egenskapene flintis har, det får hun tak i en fyr med tykt, svart elvishår som også har.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #60 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har i mitt liv hatt 3 kjærester. Min ungdomskjæreste hadde hår(noe som er ganske naturlig når man er 15) og han jeg ble sammen med i slutten av tenårene hadde tynt hår. Min eksmann var skallet. Det er tydeligvis ikke noe problem. Anonymkode: cd6b1...371 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå