Gå til innhold

Tynn i håret, er det av stor betydning synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers er jeg ganske mandig, har skjegg, er høy, god holdning! Håret er ikke så tynt at jeg ikke kan ha hårvoks i det, men når jeg stiller meg under lyset så er det ganske tynt.

Helt ærlig, tynt hår bryr meg ikke lenger. Den "sorgen" er jeg ferdig med :) 

Men har tynt hår betydning for deg i valg av partner? 

Anonymkode: 0a49d...cac

Skrevet

Nei, det har ingen betydning i dag. ( jeg er i begynnelsen av 30 årene) tidligere så har det nok betydd litt...

• Liker 6
Skrevet

Nei, sånne kosmetiske greier er aldri avgjørende. Forrige jeg datet hadde tjukt hår og jeg må innrømme at jeg synes det var flott, men han var ikke den rette for meg personlig av andre og viktigere årsaker. Han jeg dater nå har shavet håret pga hårtap, men det er ikke noe som gjør han mindre attraktiv. Har inntrykk av at menn bryr seg mer om det enn kvinner. 

Anonymkode: d7563...550

• Liker 6
Skrevet

For hvert eneste usikkerhetsmoment og kompleks du måtte ha så har jo hunsom kvinner flest garantert tre ganger så mange, så vissheten om det bør gi deg selvtillit og gi henne en følelse av underlegenhet som gjør at skavanker oversees.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Uffda skrev:

For hvert eneste usikkerhetsmoment og kompleks du måtte ha så har jo hunsom kvinner flest garantert tre ganger så mange, så vissheten om det bør gi deg selvtillit og gi henne en følelse av underlegenhet som gjør at skavanker oversees.

Sånne holdninger er i hvert fall mye mer turnoff enn TS som er sikker på seg selv men likevel ydmyk mtp utseendet. "Gi henne en følelse av underlegenhet..." Æsj.

Anonymkode: c8835...430

• Liker 21
Skrevet

Tynt hår har overhodet ingenting å si for valg av partner. For det første er det andre kvaliteter som teller mer, og for det andre finnes det masse flotte skallede menn. Når månen begynner å komme fram, er det mye bedre å barbere bort alt. Hentesveis er ikke akkurat sexy.

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er jeg ganske mandig, har skjegg, er høy, god holdning! Håret er ikke så tynt at jeg ikke kan ha hårvoks i det, men når jeg stiller meg under lyset så er det ganske tynt.

Har null å si. Mindre hår på hodet er flottere enn for mye faktisk...  

Anonymkode: e8731...476

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Men jeg synes skalla menn er sexy jeg da (om man velger å fjerne det). Uansett alder 😅

Gjest Melis123
Skrevet

Har ingen betydning! Men blir det veeeeldig tynt, syns jeg det er like greit å bare ta det bort, men hår eller mangel på hår har ingen betydning for meg i valg av partner😊

Gjest C.Tramell
Skrevet

Det gjør ingen verdens ting hvis du er en bra fyr med fin personlighet. Hvis du var tynnhåret og hadde personligheten til en viss kar som har skrevet i denne tråden ville du nok slitt med å få draget, men det ville neppe vært på grunn av håret da heller for å si det sånn.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det ikke betyr noe ..ingen her inne vil jo bli stempla som overfladiske.

Jeg mista vel håret sånn i 28års alderen veldig raskt og ble til at jeg måtte barbere alt vekk...det hadde ganske jævlig mye å si, det ble lite interesse fra det motsatte kjønn etter det. Det har litt å si om du kler et barbert hode eller om du ikke gjør det. 
Jeg kan vel ikke si noe annet enn at jeg kler et hode med hår på mye bedre da så jeg var uheldig at jeg skulle miste det :(

Nå er det 10år siden og jeg har vært singel siden :P trodde heller ikke det skulle ha så mye å si men det hadde visst det. 

Anonymkode: d1050...037

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det ikke betyr noe ..ingen her inne vil jo bli stempla som overfladiske.

Jeg mista vel håret sånn i 28års alderen veldig raskt og ble til at jeg måtte barbere alt vekk...det hadde ganske jævlig mye å si, det ble lite interesse fra det motsatte kjønn etter det. Det har litt å si om du kler et barbert hode eller om du ikke gjør det. 
Jeg kan vel ikke si noe annet enn at jeg kler et hode med hår på mye bedre da så jeg var uheldig at jeg skulle miste det :(

Nå er det 10år siden og jeg har vært singel siden :P trodde heller ikke det skulle ha så mye å si men det hadde visst det. 

Det er nok andre faktorer enn håret som forklarer din singeltilværelse ;) 

Er heller ikke vanskelig å forstå hvordan du ellers er når du starter innlegget med å kritisere hva damene mener jf "politisk korrekt" og "stempla overfladiske". 

Ts-

• Liker 6
Skrevet

Så lenge det ikke nakent på toppen, og hår bak og på sidene, er tynt hår null problem. 

Anonymkode: 899c4...382

Skrevet

Bare se på Rune Rudberg. Han får det til.

Anonymkode: e7ec3...1d5

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Har skinnet meg i rundt åtte år, med litt variasjon. Vikene er omdøpt til fjorder, og jeg foretrekker rundt 3mm over det hele.

Om noe annet har jeg fått mer positiv oppmerksomhet fra kvinner siden jeg begynte å barbere meg.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Viker, fjorder, måne, skallet, barbert av ulike årsaker... Alt går. 

Men ikke hentesveis. Det er krise. 

Anonymkode: 4f286...cf6

• Liker 4
Skrevet

Det er bare et problem hvis du gjør en greie av det. Mist håret med verdighet og klipp deg helt kort når det ikke er mer igjen å redde.

Anonymkode: 498dd...67b

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt!  Han forrige jeg datet var så tynn i håret at han fjernet alt, synes han var kjempekjekk uansett. 

Jeg dater ikke en fyr bare for å ha det gøy en periode, jeg vil ha et seriøst forhold, en familie. Da blir der veldig tåpelig å skulle bry seg om hår, tenk å velge bort en bra mann grunnet mangel på hår, for å være sammen med en med hår, det blir for overfladisk for meg. Og mange menn mister jo håret en eller annnen gang uansett. Så nei, slike ting bryr jeg meg ikke om. Også er det et eller annet ekstra mandig over menn som er tynne i håret :sjenert: Vet ikke helt hvorfor!

Anonymkode: aba6d...209

Skrevet

Jeg brød meg om det i begynnelsen av 20 åra. Nå som jeg er i begynnelsen av 30 åra bryr jeg meg ikke. Med mindre det er måne med krans eller lignende. Det synes jeg er utrolig stygt. Men det løses lett ved å shave alt bort, så blir man fin igjen. Liker ikke gubbe-looken. 

Anonymkode: b3693...834

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt!  Han forrige jeg datet var så tynn i håret at han fjernet alt, synes han var kjempekjekk uansett. 

Jeg dater ikke en fyr bare for å ha det gøy en periode, jeg vil ha et seriøst forhold, en familie. Da blir der veldig tåpelig å skulle bry seg om hår, tenk å velge bort en bra mann grunnet mangel på hår, for å være sammen med en med hår, det blir for overfladisk for meg. Og mange menn mister jo håret en eller annnen gang uansett. Så nei, slike ting bryr jeg meg ikke om. Også er det et eller annet ekstra mandig over menn som er tynne i håret :sjenert: Vet ikke helt hvorfor!

Jeg formulerer meg elendig. Jeg hadde ikke brydd meg om hår for et kort forhold heller, bare så for meg at det hadde vært litt ironisk og velge bort en bra mann grunnet mangel på hår, for å bli sammen med en med hår som mister det om 5 år. Altså at om man velger partnere etter slike kriterier så er man nok ikke en person som er særlig seriøs uansett. Tror fremdles ikke jeg klarer p formulere meg helt forståelig her, er dessverre ikke helt stødig i Norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...