AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 ... Sagt på en brautende måte! Jeg har spart opp penger til en treukers reise i juni, men jeg er så usikker på hvor jeg bør dra. Har dere noen forslag eller anbefalinger? Jeg har noen kriterier: Utenfor Europa Helst ikke Sør-Øst Asia da jeg har vært der flere ganger, men kan reise til andre land enn Thailand, Laos, Kambodsja, India, Indonesia, Myanmar Ikke storbyer Kombinasjon av strandliv, naturopplevelser og litt historie Jeg vurderer et land i mellom-Amerika, et land i Afrika, Fillipinene, Cuba.. Mange tanker som virrer i hodet, men klarer som sagt ikke bestemme meg enda Anonymkode: 20930...cb9
Gjest Overrasket Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 For meg er det ingen verdensdel som er så flott som Europa i juni. Det er massevis av ugåtte stier og ukjente reise-eventyr i Europa. Jeg forstår at man gjerne vil lengre vekk, men det er ikke nødvendig for å oppleve en genuin og flott reise.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 16 timer siden, Overrasket skrev: For meg er det ingen verdensdel som er så flott som Europa i juni. Det er massevis av ugåtte stier og ukjente reise-eventyr i Europa. Jeg forstår at man gjerne vil lengre vekk, men det er ikke nødvendig for å oppleve en genuin og flott reise. Jeg vet at Europa er veldig flott, men jeg reist en del i Europa tidligere. For det andre er det enklere å reise på kortere turer enn til andre verdensdeler så derfor vil jeg benytte min treukers ferie til å oppleve en helt ny kultur når jeg først har sjansen Anonymkode: 20930...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå