Gå til innhold

Verden for mine føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Sagt på en brautende måte! Jeg har spart opp penger til en treukers reise i juni, men jeg er så usikker på hvor jeg bør dra. Har dere noen forslag eller anbefalinger? Jeg har noen kriterier: 

• Utenfor Europa 
  • Helst ikke Sør-Øst Asia da jeg har vært der flere ganger, men kan reise til andre land enn 
    • Thailand, Laos, Kambodsja, India, Indonesia, Myanmar 
  • Ikke storbyer 
  • Kombinasjon av strandliv, naturopplevelser og litt historie 

Jeg vurderer et land i mellom-Amerika, et land i Afrika, Fillipinene, Cuba.. Mange tanker som virrer i hodet, men klarer som sagt ikke bestemme meg enda :) 

Anonymkode: 20930...cb9

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

For meg er det ingen verdensdel som er så flott som Europa i juni. Det er massevis av ugåtte stier og ukjente reise-eventyr i Europa. Jeg forstår at man gjerne vil lengre vekk, men det er ikke nødvendig for å oppleve en genuin og flott reise.

Skrevet
16 timer siden, Overrasket skrev:

For meg er det ingen verdensdel som er så flott som Europa i juni. Det er massevis av ugåtte stier og ukjente reise-eventyr i Europa. Jeg forstår at man gjerne vil lengre vekk, men det er ikke nødvendig for å oppleve en genuin og flott reise.

Jeg vet at Europa er veldig flott, men jeg reist en del i Europa tidligere. For det andre er det enklere å reise på kortere turer enn til andre verdensdeler så derfor vil jeg benytte min treukers ferie til å oppleve en helt ny kultur når jeg først har sjansen :)

Anonymkode: 20930...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...