Gå til innhold

3-4 dagers tur med tenåring... Forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi bort en reise i julegave til min håpefulle som er i tenårene... Men spørsmålet et hvor...  Noen forslag? Det må være en tur han kan oppleve noe på... Historie, kultur og gamle bygninger er av innteresse... Også litt fart og spenning... :)  Er litt tom for ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange muligheter! London har jo alt, ellers er det også fint å dra til Edinburgh eller Barcelona for eksempel. Både Edinburgh og Barcelona har mye historie og kultur, og fin arkitektur. I Edinburgh har de også et par opplevelsessentre som sikkert passer for tenåringer, i tillegg til en skikkelig middelalderborg :) 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært fint om du opplyste om alder og kjønn på din "håpefulle". Det er forskjell på 13 og 19 år.

Skrevet

Berlin.

Anonymkode: fc2b3...522

Skrevet

Paris

Barcelona

København

London

Anonymkode: 9368a...576

Skrevet

Helt klart Berlin.

Skrevet

Edinburgh! 

Masse spennende historie og arkitekter. Stort pluss for interessant walking trip (ghost muligens. Husker ikke helt ) og Edinburgh dungeon 😀 var 15 da jeg var der.

Anonymkode: 090e2...580

Skrevet

Roma

eller storbyer i Skottland. 

(Eller så er jeg veldig glad i langhelger til f.eks Kroatia, men det er jo mest for sol og varme) 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

York i England? Veldig historisk (bla vikingby = Jorvik). Liten og trivlig by med masse å se på og småbutikker, samt større kjeder som Primark for de som liker det. 

Er favorittbyen min i England i allefall

Endret av Carolinekomm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...