Englepus Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Har ikke vært hos frisør på flere år så nå trenger jeg litt hjelp!
Englepus Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2005 Takk for tips begge to :-) Hvordan er prisnivået der forresten?
Tusseline Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 Takk for tips begge to :-) Hvordan er prisnivået der forresten? På Kick er det omtrent (kanskje LITT høyere...) samme pris som i de vanlige frisørkjedene (Modern Design, Nikitia o.l)
*SOL* Skrevet 31. januar 2005 #6 Skrevet 31. januar 2005 Art team kjører også slike priser. Hun er utdannet makeupartist, har fargeanalyse og typeanalyse+ hun er utrolig god til å finne ut hva du passer vist du lar henne slippe til og gir henne et hint om hvilken type du liker å være. Hun steller flere artister og modeller/ mannequenger( obs. hvordan skrives det igjen?????????)
Gjest Jente, 32 Skrevet 1. februar 2005 #8 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har veldig gode og profesjonelle erfaringer fra Hair and There, en som heter Kristin. Der var de raske til å se hva slags type jeg kunne være, ikke rede for å foreslå tips til frisyrer og de var svært behagelige. Raske i tankegangen, ikke påtrengende og absolutt våkne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå