Gå til innhold

Hvordan komme seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å gjøre en lang historie kort. For en stund siden begynte jeg å snakke med en mann på Sukker og det ble til veldig lange, daglige meldinger hvor det var tydelig at vi kom godt overens og var ute etter det samme. Så møttes vi og kjemien var helt fantastisk, og jeg så for meg at dette kunne utvikle seg til noe. Så, to dager etter, sendte han meg en lang medling med beklagelser og at han hadde kommet frem til at han ikke var klar for et forhold likevel. Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han og føler at jeg har mistet en som kunne blitt "den store kjærligheten". Jeg vet jeg bare må komme meg videre, men føler meg så nedbrutt av tanken på at hvis det ikke funker med noen som man klaffer så godt med, hvordan skal det da funke med noen andre senere? Er 25 år og er så sinnsykt redd for å ende opp alene. Noen tips for hvordan man kommer seg over noen man ikke var sammen med i utgangspunktet, og mot til å møte noen nye igjen?

Anonymkode: daedc...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må slutte å tenke at du gikk glipp av «den store kjærligheten». Greit dere klaffet bra, men dere har møtt hverandre 1 gang og chattet. Så du kjenner ham nesten ikke. 

Men jeg skjønner følelsen. Ingen god følelse å bli dumpet etter en date man følte gikk superbra. Og du kommer til å finne en det klaffer enda bedre med :) 

Anonymkode: 0ab24...257

Skrevet

Det finnes flere muligheter der ute. Verden florerer av menn.

Anonymkode: 15a26...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...