AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Jeg mistenker at min drittsekk av en x har smittet meg... testet meg hosnlegen forrige uke, alt kom tilbake negativt. Men for ca en uke siden fikk jeg ett rødt kløete utslett på utsiden av ytre kjønnslepper, ned mot rumpa. Det har ikke forandret seg på en uke, og er ikke vondt. Det bare klør.... kan det allikevel være herpes?? (Skal til gynekolog til uken) Anonymkode: 02239...eba
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mistenker at min drittsekk av en x har smittet meg... testet meg hosnlegen forrige uke, alt kom tilbake negativt. Men for ca en uke siden fikk jeg ett rødt kløete utslett på utsiden av ytre kjønnslepper, ned mot rumpa. Det har ikke forandret seg på en uke, og er ikke vondt. Det bare klør.... kan det allikevel være herpes?? (Skal til gynekolog til uken) Anonymkode: 02239...eba Det er rundt og ca en cm i diameter. (Ligner ikke på syfilis sår...) jeg ble jo og testet hos legen for sykdommer. Anonymkode: 02239...eba
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Det kan godt være det, men da ville du slått ut på blodprøve . Er nok allikevel lurt å få tatt en sårprøve og at du kommer deg til gynekolog så raskt som mulig. mens såret er der. Det kan også være mollusker, eller hårrotbetennelse (follikler eller noe heter det på legespråket Google det) Anonymkode: e7510...eda
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være det, men da ville du slått ut på blodprøve . Er nok allikevel lurt å få tatt en sårprøve og at du kommer deg til gynekolog så raskt som mulig. mens såret er der. Det kan også være mollusker, eller hårrotbetennelse (follikler eller noe heter det på legespråket Google det) Anonymkode: e7510...eda Men vil ikke alltid herpes være vondt og bli til sår? Dette bare klør... blir sprø her... Anonymkode: 02239...eba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå