AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg solgte noe til en kar på Finn.no for noen uker siden. Han som kjøpte gav meg adresse, og jeg skulle sende pakken samme dag, og han skulle overføre pengene. Det går flere dager, og så får jeg melding via finn om at han beklaget, og det viste seg at han hadde skrevet feil kontonummer når han skulle overføre penger til meg. Igjen går det flere dager, jeg etterlyser pengene, og så foreslår han å vippse de istedet. Jeg gir han nummeret mitt, og får ikke noe penger. Han forklarer at vipps er nede, og at han får prøve igjen senere. Jeg maser enda en gang på at jeg ikke har fått noen penger, og da får jeg til svar om vi ikke skal bruke Trygg betaling hos Finn i stedet. Det er jo en funksjon som er beregnet for at han skal betale FØR jeg sender varen. Så nå sitter jeg her, og det har gått over en måned. Han har tidligere unnskyldt seg fordi han ikke får mailene fra Finn.. Hva kan jeg gjøre når han ikke svarer meg? Kan jeg rapportere det til Finn på noen måte? Er kjipt når det er en vare som er verdt 1000 kr. Og ja, jeg vet at jeg er utrolig dumsnill som stolte på at jeg kom til å få pengene. Men har solgt masse på finn, og det her har aldri skjedd før. Anonymkode: f68c4...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. desember 2017 #2 Del Skrevet 8. desember 2017 Bruk finn.no's tjeneste for å overføre pengene. Da slipper man slike problemer. Kjøper må betale før selger sender, men selger får ikke pengene før kjøper har fått varen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. desember 2017 #3 Del Skrevet 8. desember 2017 Vi bruker aldri finn sin betalingsløsning, da den gir større sikkerhet til kjøper enn selger. Men vi sender heller aldri en vare uten å ha fått pengene først, og det har fungert i alle tilfellene til nå Men møter jo helst kjøper for å overrekke varen da. Det samme gjelder når vi kjøper, og ikke blitt lurt der enda heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Del Skrevet 8. desember 2017 Send melding "jeg må ha pengene innem imorgen, ellers må jeg ta dette videre. Det er tyveri og svindel å ikke betale for seg, og straffbart" Anonymkode: 22f3b...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå