AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Del Skrevet 8. desember 2017 Hei:) Hvor på det store internettet får man sjekket saldoen på et gavekort fra Vinmonopolet? Farmor har fått et gavekort og har spurt meg om hjelp til å finne ut saldoen, men jeg finner ikke ut av det :/ På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: 700fc...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Del Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Hvor på det store internettet får man sjekket saldoen på et gavekort fra Vinmonopolet? Farmor har fått et gavekort og har spurt meg om hjelp til å finne ut saldoen, men jeg finner ikke ut av det :/ På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: 700fc...e47 Tror ikke at det går an å sjekke på annen måte enn å gå på Vinmonopolet. Dette er den eneste informasjonen jeg fant på Vinmonopolets sider om gavekort: "Gavekortet kan kun benyttes som betalingsmiddel hos Vinmonopolet. Kortet er gyldig i tre år fra siste bruksdato, gjenværende beløp vil bli slettet. Mistet kort refunderes ikke. Kortet kan ikke innløses i kontanter." Anonymkode: 77cff...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Del Skrevet 8. desember 2017 Eller kanskje det er mulig å sjekke hvis du lager en brukerkonto på Vinmonopolet og logger inn? Anonymkode: 77cff...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #4 Del Skrevet 8. desember 2017 Skriv til kundeservice på Vinmonopolet, så hjelper nok de deg med å finne ut av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RKM Skrevet 21. desember 2017 #5 Del Skrevet 21. desember 2017 Du finner sjekk av saldo her: https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/giftcard-balance-check Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå