Gå til innhold

Brev/pakke uten referansenummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tydeligvis fått et brev med noen gjenstander oppi (derfor går den ikke inn i postkassa) som ikke har et referansenummer :) Mao, jeg har hverken fått lapp i posten eller fått mail/sms om at noe venter på meg, men vedkommende som har sendt brevet har ringt posten og de har forklart hvor jeg skal hente det. 

Siden jeg fikk beskjed såpass seint så har det ligget på posten godt over ei uke nå, det er julerush, og jeg har ikke noe referansenummer å be om. Da må altså de ansatte lete etter brevet med mitt navn. Er dette ok å spørre om? Det er bestandig relativ lang kø der jeg skal hente brevet og jeg ønsker ikke å lage lengre kø eller å stresse noen 

Anonymkode: 225c3...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres "mot normalt" ut. Er pakken for stor for postkassen så skal du få en melding om at der er for stor pakke/brev i postkassen og at den må hentes på nærmeste postutleveringssted. 

Om det er travelt i mellom klokken 14 og 17 når folk er på vei hjem, så er det alltid mindre travelt i folks arbeidstid, eller senere på kvelden. Normalt er det to ukers liggetid på pakker før de returneres til avsender.

Anonymkode: 52ef6...32e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette høres "mot normalt" ut. Er pakken for stor for postkassen så skal du få en melding om at der er for stor pakke/brev i postkassen og at den må hentes på nærmeste postutleveringssted. 

Om det er travelt i mellom klokken 14 og 17 når folk er på vei hjem, så er det alltid mindre travelt i folks arbeidstid, eller senere på kvelden. Normalt er det to ukers liggetid på pakker før de returneres til avsender.

Anonymkode: 52ef6...32e

Jepp, jeg fikk nok ikke melding pga den mangler referansenummer. Usikker på hva som skjedde når brevet ble postet

Mitt nærmeste postkontor er på en matbutikk der det bestandig er utrolig mange mennesker uavhengig om det er kveld på en fredag og morning på en tirsdag, men jeg får vel ta meg en tur å spørre likevel :) Verstefall så blir brevet returnert 

Ts

Anonymkode: 225c3...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...