Gå til innhold

Nettdating er så vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (tror) jeg har møtt en skikkelig bra person på via en datingside. Men vedkommende tør treffe meg grunnet egen manglende selvtillit. Hvordan i alle dager forholder jeg meg til dette? Bare glemme personen, eller gi det tid? Redd jeg skremmer h*n bort om jeg fortsetter å ta kontakt. Ikke akkurat hverdagskost å treffe på noen man oppriktig liker...blah! dagens frustrasjonsinnlegg over datinglivet:bond:

Noen andre som har vært på den siden, at dere ikke tør møte den dere chatter med på grunn av dette, og som kan opplyse meg om hva dere hadde satt pris på fra nettflørten for å bli litt tryggere?

Anonymkode: 9833c...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huh? Den der skjønte jeg ikke. Er det du eller han som ikke tør? 

Skrevet

Jeg tør, den andre tør ikke! Sorry om det ble uklart skrevet.

TS

Skrevet

Ikke opplevd det og hadde ikke snakket om det på nettet om det var tilfellet heller. 

Anonymkode: b3de1...a60

Skrevet

glem han og se deg om etter noen andre.

Anonymkode: f98d0...c70

• Liker 1
Skrevet

Da ville jeg gitt det tid, men ikke uendelig med tid. Et par måneder kanskje? Er vedkommende komfortabel med kontakten via datingsiden? I så fall skremmer du henne/ham ikke vekk om dere fortsetter kommunikasjonen der en stund. Forhåpentlig får hun/han mot til å møtes etterhvert. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde gitt det tid hvis det virker som den andre liker deg like godt. Kan forresten skyping være et alternativ?

Anonymkode: 60588...64a

Skrevet
3 minutter siden, Cata skrev:

Da ville jeg gitt det tid, men ikke uendelig med tid. Et par måneder kanskje? Er vedkommende komfortabel med kontakten via datingsiden? I så fall skremmer du henne/ham ikke vekk om dere fortsetter kommunikasjonen der en stund. Forhåpentlig får hun/han mot til å møtes etterhvert. 

Ja, virker som h*n er komfortabel med det. Og jeg tenker egentlig det samme som det du skriver. Må bare gi det tid og se hva som skjer... er ikke noe annet å gjøre. Jeg vet jo egentlig dette :)

• Liker 1
Skrevet

Det er et jævlig dårlig tegn. 

• Liker 2
Skrevet

Aldri skjønt det med å treffe noen på en datesite, og ikke tørre å treffe denne noen i virkeligheten.

Kanskje først og fremst finne ut om frykten er irrasjonell og ikke forholder seg til noe handgripelig, eller om den skriver seg fra noe en kan forholde seg til, som f.eks. alt det fæle daten kan være (øksemorder med falsk profil) eller gjøre mot deg.

• Liker 3
Skrevet

Hvem sier: jeg tør ikke å treffe deg fordi jeg gar dårlig selvtillit?

Weirdo. Finn deg en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...