AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Her på vestlandet herjer ekstremværet utenfor. Hørte plutselig noe spetakkel i kjelleren nå på morgningen. Trodde det var vinden som tok tak i katteluken, men nei, det var en svær fremmed katt som kom inn. Han ble skremt og ville ut igjen, men vi har stengt for ut pga kattunge i huset. Fikk sluppet ut katten, men lurer nå på hvordan i all verden denne katten kom seg inn!!! Vi bruker chip på luken og jeg ser at tappen som skal åpne når den leser chip, faktisk er lukket. Så da lurer jo jeg på hvordan denne katten kom seg inn. Er det en svakhet på disse lukene eller. Kan en stor kraftig katt ha klart å dytte opp luken likevel tro? Andre som har opplevd dette her? Anonymkode: 7bef6...fd1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Ja det er fullt mulig. Har ikke luke selv men på et annet sted jeg bodde hadde vi og der brøt nabokatten seg inn til stadighet selv med stengsel. Spørs nok på katteluken og du må nok regne med flere kattegjester i ukene som kommer nå på vinteren. Anonymkode: 34eb8...7b0
skruf Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Kan katten ha fulgt etter katten deres da den gikk inn? Det gjorde nemlig gamlekatten vår og nabokatten. Når nabokatten gikk inn luken sin så fulgte katten vår rett etter den og dermed kom den seg inn til naboen før luken klappet igjen (katten vår og nabokatten var bestevenner). 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 Katten vår har vært inne mesteparten av natten, så det kan ikke ha skjedd. Med mindre denne fremmede katten har vært inne i mange timer. Men det tviler jeg på fordi den var såpass redd av seg at vi ville hørt den når den prøver å komme seg ut luken som er stengt. Tror den må ha klart å komme inn via stengt luke jeg. Uværet har kanskje gjort at han var ivrig etter å komme seg inn i huset. Anonymkode: 7bef6...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå