Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Skel legge inn linux på laptoppen.. men kan jeg legge inn hvilken som helst nettleser når jeg har linux.? Har liksom lyst til å legge inn opera (siden det skal være bedre enn IE..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Egentlig alt utenom explorer. Opera har for omtrent alle plattformer som finnes på denne jord.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Egentlig alt utenom explorer. Opera har for omtrent alle plattformer som finnes på denne jord. plattformer? eh..javisst.. selvsagt :oops:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Linux + intel-prosessor= platform Mac OSX + Motorla-prosessor = plattform Linux + Motorola (linux på mac) = plattform Windows + intel-prosessorer = plattform Sun Solaris + Intel-prosessor=plattform Forenklet er plattform hvilket operativsystem og hvilken maskinvare du kjører. Her er de operativsystemene Opera er laget for: http://www.opera.com/download/?custom=yes
Catzy Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 FireFox skal også fungere på Linux. Jeg liker det bedre enn Opera. Men det er smak og behag. Catzy
apple Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Eg brukar linux på ibooken min, og eg har tre nettlesarar: Opera, Mozilla Firefox og Konqueror. Konqueror følgjer med desktopsystemet KDE. Eit anna mykje brukt desktopsystem er Gnome. Eg trur Gnome har ein nettlesar som heiter Galeon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå