Gå til innhold

Lifesum appen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe premium av Lifesum appen. Noen her som har det og er fornøyd/ikke fornøyd?

synes den virker så brukervennlig og med gode oppskrifter ogsånt! 😃

Anonymkode: c1896...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😁

Skrevet

Lurer på det samme! :)

Skrevet

Helt grei app, og om du allerede liker og brujer gratis versjonen er det absolutt verdt å prøve. 

Jeg brukte den en god stund. Synes det var super praktisk at jeg kunne skanne varer med strekkoder 👍 

Jeg brukte forresten appen til å gå opp i vekt, ikke ned. Så den kan brukes til såmangt.

Anonymkode: 80d52...f5f

Skrevet

Ts her :

Ja den er jo veldig fin allerede som gratis versjonen, men lurer på de oppskriftene :o

Skrevet

Bruker den selv, men har aldri brydd meg om oppskriftene. Bra app til å loggføre det jeg spiser, eventuelt legge til mine egne oppskrifter. Noe mer bruker jeg den ikke til. 

Skrevet

Jeg har ikke søkt noe særlig i oppskriftsdatabasen (egentlig bør jeg det, for det jeg har sett var bra), men jeg kjøpte premium-version da den var til halv pris eller noe (tror jeg betalte drøyt 200 for et års premium) i vår en gang.

Jeg synes premium var verdt det alene fordi jeg konstant fikk opp at jeg kunne legge inn maksimalt to egne oppskrifter (tror også det er begrensning på egendefinerte, ferdige "måltider" i gratisversjonen, og siden jeg lager det meste fra bunnen av, var det altfor mye pes å legge inn råvare etter råvare til hvert måltid.

Jeg fikk prøve premiumversjon gratis en uke da jeg sendte mail til kundeservice, så dere som lurer kan jo teste ut selv? For meg var det som sagt verdt det, spesielt til halv pris, det er ikke store summen per mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...